דף הבית / כללי / מכבי לקחה את הדרבי

מכבי לקחה את הדרבי

מלחמה בדרבי הגדול- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון
מלחמה בדרבי הגדול- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון

למרות שהגיעה כאנדרדוג למגרש בנחלת יהודה כשהיא סוחבת שני הפסדים רצופים, הצליחה מכבי ראשון לציון להתעלות על יריבתה ולנצח 31:29 בדרבי הגדול של ליגת העל בכדוריד. מי שהצטיין במדי מכבי והוביל אותה לניצחון הגדול היה לא אחר מאשר אקס הפועל- ירמי סידי, שחזר אל המגרשים אחרי פציעה שהשביתה אותו לזמן ארוך ועשה זאת בענק עם 12 שערים! הוא היה זה שכבש את השער הראשון במשחק בדרך ל- 4:1 מהיר כשעידן מימון מזעיק פסק זמן. העצירה במשחק לא עזרה כל כך להפועל ובדקה ה-12 התוצאה הייתה 5:2 לצהובים, ואף צמח לארבעה שערים כמה דקות לאחר מכן. הפועל התחילה ללחוץ קצת יותר וחזרה למשחק דרך ההגנה. בדקה ה- 20 ההפרש הצטמצם לשער אחד בלבד, אך עד למחצית מכבי שוב ברחה וירדה להפסקה ב-15:12. בדקות הראשונות הפרש שלוש השערים נשמר כולל שער ממגרש שלם של שוער הפועל, תום שם טוב. שון סלס עם שני שערים רצופים צמצם את ההפרש, אבל מכבי עם סידי המצוין שוב ברחה. מכבי המשיכה להיראות מצוין ושש דקות לסיום עלתה ליתרון שיא של חמישה שערים- 29:24.  הפועל עוד ניסתה לעשות משהו בדקות האחרונות, אך בסופו של דבר מכבי שמרה על הניצחון החשוב שהוציא אותם מהמשבר, והפועל לעומת זאת ירדה מפסגת הטבלה כשאת מקומה תפסה אלופת המדינה- הפועל אשדוד.

חזר בענק, סידי- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון
חזר בענק, סידי- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון

כבשו למכבי: ירמי סידי 12, איבן קראצ'יץ' 7, עמית סטלמן 5, דור קלדרון, שניר נציה וקסם עמיאל 2 כל אחד, תומר בודנהיימר 1. עצירות שוערים: ניב פישלוביץ' 12 מ-29 – 41%, יוליאן סטראט 2 מ-12 – 17%. כבשו להפועל: יותם טל ודושקו צ'ליצ'ה 5 כל אחד, שון סלס ועומר גרא 4 כל אחד, עוז חממי ואיתי סורקיס 3 כל אחד, עידו פלח 2, ליובימיר יוסיץ, סהר שחק ותום שם טוב 1 כל אחד. עצירות שוערים: שם טוב – 6 מ-23 – 26%, פדז'ה דיאנוביץ' 8 מ-18 – 22%.

מאמן הפועל עידן מימון אמר בסיום: "עוד פעם טעויות בסיסיות, מתקרבים ומאבדים, לא מרוכזים בהגנה, מחטיאים. משחק לא טוב. חבל מאוד. יש שחקנים שנתנו, כאלו יותר ופחות, ונצטרך לתקן דברים. נתנו למכבי לנצח בבית שלנו כבר פעם שנייה, ואני מצטער בשביל האוהדים. זו תחילת העונה, יהיה בסדר".

מאמן מכבי ג'ו מתתיה: "הייתי שמח קצת אם היינו מצליחים לסיים את זה יותר יפה לעין, אבל אני מאוד גאה בבחורים – הם עשו עבודה מדהימה. חלק עלו חולים, וכולם התעלו והקריבו, הגנתית והתקפית. קצת התגעגעתי לירמי סידי. כיף שהוא איתי ולא נגדי. המבחן שלנו הוא להיות טוב לאורך זמן, ולא להבליח פעם בחודש ולהופיע".

מחר (שישי) ייערך משחק השלמה מהמחזור השלישי בו תארח מכבי את עירוני רחובות. ביום שני תארח משחק בית נוסף במסגרת המחזור התשיעי כשמ.כ חולון המצוינת תגיע לבית מכבי ובמקביל הפועל תקווה להתאושש עם משחק חוץ בקריית מוצקין.

עוז חממי מול מכבי- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון
עוז חממי מול מכבי- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות