n
דף הבית / עסקים בכותרות / סלקום מבצעי טלוויזיה – כל מה שחשוב לדעת

סלקום מבצעי טלוויזיה – כל מה שחשוב לדעת

תעשיית הטלוויזיה – סרטים, תוכניות וסדרות אותן מציעות חברות הסטרימינג השונות פורחת היום. מה שהיה פעם בחירה של מספר ערוצי טלוויזיה דרך הכבלים, כבר מזמן הפך להיות נחלת העבר. מה שהיה פעם זה לבחור רק כמה ערוצים לפי דרישה בתחומים מאוד ספציפיים, ואילו היום כל העולם פתוח בפניכם, עם עשרות רבות של חברות סטרימינג ואלפי תוכניות, סדרות וסרטים שאפשר לראות מתי שאתם רוצים ואיך שאתם רוצים.

hand-pressing-remote-smart-tv
תמונה FREEPIK

בייחוד שכיום מגוון האפשרויות כל כך רחב וגדול, גם הבחירה הופכת להיות יותר מתישה ומאתגרת. באיזו חברה הכי כדאי לכם לבחור? מה הפרמטרים לשירותי טלוויזיה מצויינים? כל זאת ועוד תוכלו למצוא תשובות כאן, דרך אתר משתלם לי.

למה כדאי להתחבר לשירות סטרימינג?

התחברנו מאוד לשירותי הסטרימינג, שזה בעברית פשיטה הזרמת סרטים ותכנים מבוססים על רשת האינטרנט, בשל מגוון דברים שהפכו את זה למושג כל כך אטרקטיבי ונוח. דבר ראשון, זה כמובן המבחר וההיצע –דרך חברות סטרימנג מעולות כמו למשל דרך סלקום טיוי ניתן לצפות בהמון תוכניות וסדרות הבלעדיות רק להן. המגוון הוא עצום והתחומים הם רבים – בכל חברה יש המון ז'אנרים אהובים – פעולה, דרמה, אימה, טלנובלה, קומדיה, ילדים ועוד. היתרון הגדול הוא שאתם בעצמכם בוחרים מה לראות ומתי לראות, בניגוד לערוצי לייב שבוחרים לכם מה לראות לפי לוח זמנים קצוב מראש.
בחירת חבילת צפייה ושירותי הסטרימינג הטובים ביותר עבורכם ועבור המשפחה שלכם אינה פשוטה. יש כל כך הרבה חברות, וכל אחת מציעה משהו אחר. לכן כאן דרך אתר משתלם לי תוכלו לעשות סקירה רחבה על מגוון השירותים המוצעים ולבחור עבור המשפחה שלכם את המסלול המתאים והמשתלם ביותר!

 

בחירה על פי התקציב
המחיר הוא אחד המניעים העיקריים בקבלת ההחלטה איזה חברה ואיזה מסלול לבחור. שקלו לבחור בשירות שיש בו מספיק היצע ויכול להיכנס לתקציב החודשי שלכם. בדרך כלל יהיה זה מספיק לבחור שירות אחד בסיסי, כמו למשל סלקום טיוי, שנותן היצע רחב להמון תוכניות איכותיות.
שימו לב שייתכן ותרצו לצפות יותר מאדם אחד בשני מכשירים שונים על אותה התחברות לשירותי הסטרימינג, זה יהיה נעול ותצרכו לשלם תוספת מחיר על מנת לפתוח את האפשרות לצפייה מעל 2 אנשים במסכים שונים. כך שאם אתם כמה נפשות בבית ומעוניניים לחלוק בשירותי סטרימניג אחד, ייתכן ויהיה כדאי להשקיע עוד סכום כסף על אפשרות זו.

 

על פי התכנים
נכון שבכל חברת שירותי הזרמת תוכן לצפייה יש היצע גדול של תכנים, אלא שיש חברות המותאמות יותר לאוכלוסיות שונות. למשל, יש חברות המציעות תכנים בשפות זרות – ספרדית, צרפתית, אנגלית, רוסית ועוד. יש שירותים המותאמים יותר לגיל הרך, כמו התכנים בדיסני פלוס ואגף הילדים בנטפליקס. אם תרשמו דרך סלקום טיוי אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מכסים את עצמכם מכל הכיוונים מבחינת תכנים איכותיים לכל המשפחה.

 

אילו תכנים תוכלו למצוא בשירותי סלקום טיוי?
בהתחברות לשירותי סלקום טיוי אתם מקבלים את הערוצים הבאים – מבחינת ערוצי סדרות יש את ערוץ HBO, ויוה, ויוה פלוס; ערוצי ספורט יש את ערוץ 5, ערוץ PLUS 5  , one hd; ערוצי ילדים יש את ערוץ הילדים, לוגי, ביבי ועוד.
אז למה אתם מחכים? הכנסו דרך אתר משתלם לי ובדקו את המסלול המתאים ביותר עבורכם!

 

*תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות