n
דף הבית / עסקים בכותרות / מכונות אריזה אוטומטיות לבית העסק – להעלות את מערך הייצור מדרגה

מכונות אריזה אוטומטיות לבית העסק – להעלות את מערך הייצור מדרגה

כל בית עסק יצרני באשר הוא שואף ללא הפסקה לייעל ולשפר את מערך הייצור, במטרה לצמצם בעלויות ולהגדיל רווחים. מערך האריזה הוא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד ממערך הייצור, ואחד השלבים העיקריים בהם כמעט כל בית עסק חדש יחסית יכול להכניס ייעול ושיפור כמעט מיידיים. זאת באמצעות רכישת המיכון הייעודי הנכון.

manager-check-control-automation-food-products-boxs-transfer-automated-conveyor-systems-factory
FREEPIK

מכונת אריזה המתאימה לאופי העבודה של פס הייצור בבית העסק יכולה כאמור להכניס כמעט בין לילה שיפור ניכר ומשמעותי לתהליך הייצור ולפעילות הכללית של בית העסק היצרני. מהם סוגי מכונות האריזה האוטומטיות העיקריות שכדאי להכיר בתחום ומדוע הן מהוות השקעה מתבקשת ומשתלמת כל כך?

מכונות אריזה עיקריות שעשויות לייעל את פס הייצור באינספור בתי עסק שונים

חשוב לציין כבר בהתחלה כי קיים כיום מבחר רחב ועשיר של מכונות אריזה אוטומטיות, חצי אוטומטיות או ידניות, אשר יכולות לתת מענה מצוין כמעט לכל צורך ולהתאים פחות או יותר לכל פס ייצור, ולכל סוג של מוצר. בדרך כלל, ככל שעולה הספק הייצור כך מומלץ לעבור למכונה ברמת אוטומציה גבוהה יותר, כאשר גם בתי עסק מתחילים רבים רוכשים כבר מההתחלה מכונת אריזה אוטומטית לחלוטין, מתוך ציפייה לצמוח ולהגדיל את היקף הייצור בהתאם בעתיד הקרוב.

אחד הסוגים המרכזיים והנפוצים ביותר של מכונות אריזה אותן כדאי להכיר הוא מכונות ואקום. מכונת אריזה בוואקום מוציאה את כל האוויר מהאריזה האטומה בה נארז המוצר ומותירה אותו בוואקום מלא. תנאים אלו מסייעים לשמר את המוצר בצורה הטובה ביותר, במיוחד כאשר מדובר במוצרי מזון ותרופות למיניהם, אך גם בתחומי ייצור רבים אחרים (דוגמת מוצרי אלקטרוניקה, לדוגמה). כשפס הייצור יכול לשמור על ההספק (כמות המוצרים הסופיים היוצאת מהפס מדי שעה או יום עבודה), והמוצרים נארזים כולם ביסודיות ובצורה המוקפדת ביותר באמצעות ואקום, מדובר בעליית מדרגה ושדרוג משמעותי ביותר במערך הייצור הכולל.

סוג נוסף של מכונות אריזה שכדאי להכיר מקרוב הוא מכונות שרינק אוטומטיות. עבור מי שאינו מכיר, שרינק הוא אחד מחומרי האריזה הנפוצים ביותר בעולם כיום ניילון נצמד מיוחד אשר מתקבע בצורתו ובמקומו לאחר חימום נקודתי. מכונות שרינק אוטומטיות מאפשרות להעביר כמויות רבות של פריטים בתהליך של אריזה בשרינק, וכך להוציא כמויות גדולות של מוצרים וחלקי מוצרים אשר ארוזים בצורה הרצויה, כזו המספקת להם הגנה אופטימאלית ושומרת על הסדר שלהם לכל אורך תהליך השילוח.

השימוש במכונות אריזה מתקדמות ואוטומטיות מאפשר לבית העסק להעלות את היקף הייצור והשילוח, ולעשות זאת תוך כדי שמירה והגנה אופטימאלית על המוצרים עצמם. כך ניתן להוריד את שיעור הבלאי הממוצע של מערך הייצור ולהפוך אותו ליעיל (וגם רווחי) יותר.

ללא ספק שדרוג שכל בית עסק יצרני חייב יהיה להכניס למערך הייצור שלו במוקדם או במאוחר.

היכנסו לאתר סטארפק למידע וקטלוג של מכונות אריזה וייצור איכותיות https://starpk.co.il/

*תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות