n
דף הבית / עסקים בכותרות / מיניבוס הסעות לאירוע הבא שלכם

מיניבוס הסעות לאירוע הבא שלכם

אין תחושה מטובה יותר מלהגיע לאירוע בלי הרכב הפרטי: אין צורך לצעוק ולהתעצבן בפקקים בדרך, לא צריך לחפש חנייה מרוחקת וממנה ללכת ברגל 20דקות ואין שום מגבלה על שעת החזרה ועל שתיית אלכוהול. מיניבוס הסעות אירועים זה פתרון מושלם עבור משפחות ואורחים המגיעים לאירוע יחד ובמקום להשתמש ברכב הפרטי שלהם, הם פשוט יכולים להזמין הסעה ולא לדאוג יותר לכלום.

מיניבוס הסעות
FREEPIK

מה מיוחד במיניבוס לאירועים?

מיניבוסים רגילים, כאלו שמסיעים עובדים לאזורי תעשייה ותלמידים לבית הספר לא מרשימים במיוחד ובדרך כלל סובלים מתחזוקה לקויה, היגיינה מינימלית ונראות פשוטה וזולה. מיניבוס הסעות המותאם להסעות לאירועים, מאובזרים הרבה יותר, כוללים אבזור בפנים הרכב שכולל מיני בר, תאורת לד, מערכת סאונד איכותית למוזיקה, מושבי עור נוחים ומתכווננים ועוד. הזמנת מיניבוס לאירוע יכולה להיות ההחלטה הטובה ביותר שתיקחו במיוחד שתעלו על הרכב ותגלו לימוזינה במיטבה. בנוסף לכך, גם נהג מיניבוס הסעות לאירועים זהו בדרך כלל לא אותו נהג שמסיע בבוקר תלמידים לבית הספר. מדובר בנהג שהשירות עבורו הוא מעל הכל ומלבד חיוך, אדיבות ולבוש הולם, נהג הסעות לאירועים גם מקצועי ומנוסה יותר בנהיגה זהירה, בטוחה ושלווה

יתרונות מיניבוס הסעות

למיניבוס יש מספר רב של יתרונות מול רכב פרטי כשמדובר בהסעה פרטית או הסעות לחתונות:

  • אין צורך לחפש חנייה. בהגעה לאולם אירועים תמיד נתקלים בבעיה למצוא חנייה גם אם לאולם יש חנייה פרטית משלו. לא רק זה, גם בכניסה אל החניון יש עומס של רכבים המנסים להיכנס וזה גורם לכאוס ולפקעת של עצבים. בנוסף לכך, גם אחרי שכבר תמצאו את החנייה, רוב הסיכויים שהיא תהיה במרחק הליכה לא קטן מהכניסה לאולם. כליה מאוד מבאסת לנשים שנועלות עקבים ולובשות שמלות וכך גם לגברים שלבושים בבגדים מחויטים ונעלי אלגנטיות

  • הוא מחכה לך מתחת לבית. כאשר יגיע רגע האיסוף, הנהג שיאסוף אותך ייצור איתך קשר כאשר הוא יגיע לרחוב שלך. ההסעה תמתין לך בפתח הכניסה עד שתצא.

  • אפשר לשתות אלכוהול מבלי לעבור על החוק. אחת הדילמות הגדולות של רוב האנשים שמתלבטים אם להגיע עם רכב פרטי לחתונה או לא,היא סוגיית השתייה. בהגעת קבוצה גדולה של אנשים יחד מאותו מקום או אפילו בית, אפשר לדלג על הבעיה הזו עם הזמנת הסעה שתיקח את כולם למקום החתונה.

  • להגיע כולם ביחד ברכב אחד. בהמשך לסעיף הקודם, כאשר מדובר במשפחה גדולה או קבוצת חברים שלא יכולים להיכנס כולם ברכב אחד,יהיה יעיל ונוח יותר להגיע כולם יחד ברכב הסעה במקום ב-2 רכבים או יותר.

  • מוריד אותך בפתח הכניסה לבית. גם בחזור, אחרי שהאירוע הסתיים, אתם עייפים ומרוצים, לא תצטרכו לעלות לרכב מאחורי ההגה. ההסעה שתזמינו תחכה לכם עד לסיום האירוע וכשתרצו לחזור היא תיקח אתכם עד הבית.

כמה עולה התענוג?

מחיר מיניבוס הסעות לאירועים משתנה בהתאם לכמות הנוסעים, המרחק וזמן הנסיעה. כדי לקבל הצעת מחיר עדכנית עבור הנסיעה שלכם אתם מוזמנים ליצור קשר באתר 'היי דרייבר'. שם תקבלו שירות ללא פשרות בכל תחומי ההסעות ממוניות ספיישל בכל הארץ ועד הסעות לאירועים ואפילו לנתב"ג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות