n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: עליה במספר הזכאים לבגרות

חולון: עליה במספר הזכאים לבגרות

עלייה מרשימה גם בשיעור התלמידים הזכאים לבגרות בהצטיינות ובשיעור התלמידים הזכאים לבגרות איכותית בדגש על 5 יח"ל במתמטיקה ו-5 יח"ל באנגלית

כיתה בחטיבה צומחת בחנקין צילום עיריית חולון
כיתה ריקה. צילום ארכיון: עיריית חולון

מנתוני התמונה החינוכית לשנת הלימודים תשפ"א עולה תמונה מרשימה בזכאות לתעודת בגרות ותעודת בגרות בהצטיינות. בכל המדדים נצפתה עלייה וזאת למרות שנתיים שבהן התמודדה המערכת עם מגפת הקורונה. נתונים אלה משקפים את חוסן הצוותים החינוכיים, היכולת לנהל בזמנים של חוסר וודאות, עבודה מקצועית ונכונה של מנהלי בתי הספר, מתן מענה לצרכים שעלו מהשטח, מציאת פתרונות עירוניים במהלך המגיפה של מנהל החינוך ושל האגף לחינוך על יסודי.

89.2% מתלמידי העל יסודי (לא כולל תלמידי חינוך מיוחד), זכאים לתעודת בגרות. ביחס לשנת הלימודים תש"ף, עלתה הזכאות של תלמידי העיר ב3.6%.

ממוצע הזכאות לתעודת בגרות ברמה הארצית עומד על 76% ובקרב תלמידי העיר חולון –  ב13.2% יותר. עם תלמידי החינוך המיוחד הזכאות עומדת על 83.2% – גם כאן עלייה ביחס לשנת הלימודים תש"ף.

שיעור התלמידים הזכאים לתעודת בגרות בהצטיינות עומד על 13.9%. גם במדד זה יש עלייה מרשימה של 4.7%. עלייה נצפתה גם בזכאות ב-5 יחידות לימוד מתמטיקה ואנגלית: מתמטיקה 5 יחידות לימוד 23.2%  – עלייה של 3.1% – גבוהים מהארצי ב-6.6% (עם תלמידי החנ"מ 20.9%) ; אנגלית 5 יחידות 53.9% – עלייה של 2.2%  -גבוהים מהארצי ב-11% (עם תלמידי החנ"מ 49%).

חשוב לציין,  כי אחוז הנשירה בחולון הוא מהנמוכים בארץ ועומד על 0.3% כפי שהיה בשנה שעברה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות