n
דף הבית / עסקים בכותרות / הנופש המושלם הבא שלכם – חופשה בים המלח

הנופש המושלם הבא שלכם – חופשה בים המלח

למרות שאינה מדינה גדולה במיוחד, ישראל מכילה כמות מגוונת וגדולה יחסית של אתרי תיירות ונופש, כל אחד מיוחד בדרכו שלו. אחד המקומות המיוחדים ביותר בארץ, ובעולם כולו, הוא גם המקום הנמוך ביותר בעולם – ים המלח. במידה ולא ביקרתם לאחרונה במקום (וגם אם כן...), קיימות סיבות טובות לשקול לצאת לנופש הבא שלכם שם.

dead-sea-view-1-72-dpi
צילום: איה בן עזרי

בים המלח ניתן למצוא את כל מה שצריך עבור נופש חלומי ומושלם, מפנק מכל בחינה אפשרית וגם מלא עניין ופעילות, במידה ומעוניינים בכך כמובןמה יש לים המלח להציע שהופך אותו ליעד האולטימטיבי עבור החופשה הבאה שלנו וכיצד ניתן להשיג נופש במחיר אטרקטיבי ביעד תיירותי מבוקש שכזה?

דילים לחופשה בארץ של רשתות התיירות המובילות שכדאי להכיר

מיד נגיע לכל הדברים שיהפכו את החופשה שלכם בים המלח למפנקת ומושלמת מכל בחינה, אך רגע לפני כן נתייחס לסוגייה שמעסיקה את רובנו יותר מכל עלות החופשה. ישראל ידועה לשמצה במחירים גבוהים במיוחד בכל ענפי המשק, וכך גם בענף התיירות. אך התחרות העזה על התיירים המקומיים והזרים גורמת לבתי מלון ורשתות התיירות הגדולות להתחרות ביניהם, ולהציע מגוון דילים לחופשה בארץ ביעדים רבים, ביניהם גם ים המלח.

דיל לים המלח אשר יהפוך את החופשה שלכם למשתלמת במיוחד וזולה באופן מפתיע, ניתן למצוא ביתר קלות כאשר מתכננים מראש ומחפשים אחר דילים לעוד כמה שבועות או חודשים מהיום. כמו כן, עבור תאריכים אשר אינם מבוקשים במיוחד (כמו שיא העונה או שבועות של חגים וחופשים לאומיים) ניתן גם כן למצוא שלל מבצעים והנחות, גם של עשרות אחוזים מעלות החופשה המקורית. בכל מקרה, שווה להקדיש כמה דקות של חיפוש דיל לים המלח (ודילים לחופשה בארץ באופן כללי) על מנת להתרשם בנוגע לאפשרויות העומדות בפניכם, היקף ההנחה שניתן לקבל וסדר גודל כללי של העלות הצפויה לחופשה.

נופש בים המלח – כל מה שחלמתם עליו ויותר

למה נוכל לצפות מהחופשה שלנו בים המלח, מלבד לדילים אטרקטיביים ומחירים מפתיעים? ובכן, ים המלח ידוע במינרלים המרפאים הקיימים בו בשפע, כך שאטרקציה מרכזית בחופשה יכולה להיות כמובן טבילה בים המיוחד כל כך, כולל "טיפול" במריחת הבוץ הטבעי המרפא של האזור וכיוצ"ב. בתי המלון בים המלח שוכנים בסמוך לחוף וכוללים ירידה מסודרת ונוחה, כולל כמובן מקלחות ושירותים בחוף עצמו. בסביבת ים המלח ניתן לצאת גם לטיולים קצרים במעיינות חמים ובנחלים קרירים הזורמים באזור.

אך הפינוק האמיתי הוא בית המלון כמובן מלונות ים המלח הם מהנעימים והמפנקים ביותר שבנמצא, וניתן למצוא בהם הכל כולל הכל ארוחות גורמה משובחות, ספא עם טיפולים מרגיעים, בריכת שחייה, ג'קוזי וכל שאר הפינוקים שאתם מדמיינים לעצמכם בחופשה האולטימטיבית שלכם.

במידה ולא ביקרתם בים המלח לאחרונה, ובטח שאם לא ביקרתם עדיין באחד ממלונות האזור המפנקים כל כך, מומלץ בחום לתכנן לצאת לחופשה הבאה שלכם ביעד זה.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות