n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש על המדף עכשיו אצלכם, יום העצמאות ועוד.

בתי לוין
בתי לוין

 

רשת ג'נטלמן מציגה מתנות לחג בכחול ולבן :  יום העצמאות כבר בפתח והמדינה כולה כבר מתקשטת בצבעי הדגל שלנו – כחול ולבן –  לקראת עצמאות הפריטים בצבעי הדגל שישפרו לכם את החלל ואת הלוק

 

גנטלמן1
צילום: יח"צ

 

מדליק הפחמים האקולוגי ששומר על הסביבה!

מותג מדליקי הפחמים EasyLight (איזילייט) מבית חברת אינטרסן, מתכונן ליום העצמאות ה-74 למדינת ישראל ולפתיחת עונת המנגלים הרשמית, ומציג מדליק פחמים אקולוגי חדשני המיועד להקל על הדלקת הפחמים בצורה קלה, מהירה ונוחה ובמקביל אקולוגי וידידותי לסביבה!

מדליק פחמים
צילום: יח"צ חול

 

שיתוף פעולה חדש ומעניין בין המאסטר שף ישראל אהרוני והמותג ארקוסטיל אשר משלבים כוחות ומשיקים סדרת סכינים וכלי מטבח  חדשה בהשראת המטבח האסיאתי, ארקוסטיל המותג המוביל לכלים וסכינים איכותיים לשפים ובשלנים (פודיז') ברחבי העולם משלב כוחות עם השף ישראל אהרוני, חלוץ הקולינריה שהביא את המטבח האסייתי לישראל, השף האהוב שסלל את הדרך לשפים רבים ומעשיר דורות של בשלנים עם סודות ממטבחי העולם וממטבחו האישי, חבר למותג ארקוסטיל לפיתוח סדרת סכינים איכותית וכלי בישול תחת המותג ארקוסטיל – אהרוני.

הסכינים מסדרת ארקוסטיל אהרוני מיוצרות מפלדה יפנית איכותית ((JAPANESE STEEL 420J2, אשר נכרית באופן מסורתי באותו אזור ביפן כבר למעלה ממאתיים שנה.

סכינים
קרדיט צילום מאגר תמונות מילניום מרקטינג

 

גלידות נסטלה משיקה את הגלידות החדשות של העונה, עם חדשנות המתמקדת במגוון מוצרים לצריכה אישית (Single Serve) המשרתים את התחזקות מגמה זו בשוק הגלידה. המגמה החלה לפני מספר שנים והתעצמה במהלך השנתיים האחרונות בעקבות הנסיבות המיוחדות. הצרכנים מעדיפים מנות אישיות בכל הזדמנויות הצריכה: מחוץ לבית כמובן, ועתה ביתר שאת גם בתוך הבית. הסגמנט שיוביל את המגמה בגלידות נסטלה יהיה סגמנט ה"פינוק", עם מגוון מוצרים חדשניים וטעימים שיתמכו במהלך.

גלידות נסטלה
צילום: גלידות נסטלה

 

במיוחד לעונת החגים והטיולים, חדש מד"ר פישר: מוצרי סרקל וקמיל בלו סנסיטיב האהובים, בגודל TO-GO  מיוחד לנסיעות
עונת החגים בפתח ואיתה יחזרו הטיולים והחופשות המשפחתיות בבתי המלון, בצימרים ובחיק הטבע. גם השמיים נפתחו מחדש ושוב אפשר לטוס ולטייל בעולם. בדיוק בשביל זה החליטו בד"ר פישר להשיק מוצרים מוקטנים באריזות קומפקטיות ונוחות במיוחד לנסיעות, על מנת להבטיח שגם מחוץ לבית תוכלו להנות ממוצרי הסדרות המובילות והאהובות – סרקל וקמיל בלו סנסיטיב.

 

צילום יעל האן
צילום יעל האן

 

Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה קרמי גוף המשלבים SPF 30 – הגנה מהשמש

קרם הגוף קליל בעל מקדם הגנה SPF 30 נספג בעור בזריזות ומסייע בהגנה מפני השמש, מושק בשלושת הסדרות המובילות.

ללין
צילום מאיר כהן

 

ספיגה משופרת לחיתול יבש עד 12 שעות וסמן רטיבות בכל המידות .המותג 'טיטולים' משיק חיתול חדש ומשופר

טיטולים, מותג החיתולים המוכר והאהוב משיק חיתול משודרג בעל טכנולוגיה מתקדמת המעניקה ספיגה של עד 12 שעות ומשאירה את החיתול דק ומתוקתק.
החיתול החדש מגיע עם סמן רטיבות בכל המידות, המשנה את צבעו כשהחיתול רטוב, ומאפשר להורים לזהות בקלות מתי צריך להחליף את  חיתול

טיטולים
צילום: יח"צ

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות