n
דף הבית / עסקים בכותרות / האם שווה לפרסם דרך משרד פרסום דיגיטלי?

האם שווה לפרסם דרך משרד פרסום דיגיטלי?

אנחנו חיים כיום בעולם על קצב מהיר. הכל קורה מהר, הכל משתנה מהר, ועלינו להדביק את הקצב. ניתן לראות זאת במיוחד בעולם העסקים – כדי להיות רלוונטי צריך להיות קשוב לרוח התקופה. ומה רוח התקופה כעת? פרסום דיגיטלי כמובן

פרסום דיגיטלי
צילום: PIXABAY

אם העסק שלך לא נמצא אונליין, מידת הרלוונטיות שלו הולכת ופוחתת לאורך השנים. התופעה של משרד פרסום דיגיטלי קמה על מנת להיות הגורם המתווך שבין העסק ללקוח דרך האונליין, ולפרסום דרך משרד פרסום דיגיטלי יתרונות רבים:

  1. הפרסום הוא פרסום ממוקד יותר ומכוון לקהל יעד ספציפי (ממש כמו שטיב טעם לא תציג פרסומות בעיתון חרדי, כך במשרד פרסום דיגיטלי ידעו לדייק את קהל היעד שלכם ולכוון את הפרסום ישירות אליו)
  2. עלויות ההשקעה בפרסום דיגיטלי הן קטנות ביחס לכמות החשיפה – דרך קמפיינים בפלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק ואינסטגרם, רמת המודעות לעסק שלכם תגדל וכך תישארו בתודעתו של הלקוח ברגע שהוא יצטרך לרכוש משהו.
  3. נגישות – הפרסום בדיגיטל הוא פרסום מאוד נגיש ואכן הפך להיות חלק בלתי נפרד משיווק של עסק קטן. הפרסום המסורתי בטלוויזיה, בעיתונים, ברדיו ובשלטי החוצות הוא מנת חלקם של השחקנים החזקים במשק, מכיוון שהם יכולים להרשות לעצמם. אך יש בפרסום דיגיטלי יותר אפקטיביות, משום שלא כל אדם שעובר באיילון הוא בהכרח קהל היעד של העסק שמפרסם על שלט החוצות. כיום כל בעל עסק יכול לפרסם באופן אינטרנטי בעלויות ובתקציבים שמתאימים לו, ומשרד פרסום דיגיטלי יכול לתת מגוון רחב של שירותים במגוון רחב של תקציבים.
  4. יכולת מדידה – פרסום בדיגיטל הוא פרסום מדיד – ניתן לדעת כמה אנשים ראו את המודעה, כמה אנשים לחצו על המודעה, מה הם עשו לאחר הלחיצה, האם הם הקליקו על משהו? גללו את הדף או מיד יצאו? דרך התנהגות זו של משתמשים ניתן לדעת כיצד לשפר את האתר שלכם ואת הקמפיין הפרסומי שלכם ולהתאים אותו יותר לקהל על מנת שבסוף הכנסותיו של העסק תגדלנה.
  5. פלטפורמות מגוונות – הפלטפורמות הפרסומיות בדיגיטל הן רבות – גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר, והרשימה נמשכת ונמשכת. השחקניות החזקות ביותר בתחום הן כמובן גוגל ופייסבוק, ומחירי הפרסום שלהם הם מחירים נוחים יחד עם כמות חשיפה גדולה. אם תכתבו בגוגל "פרסום בפייסבוק מחירים" תוכלו למצוא מגוון רחב של מחירים, מכיוון שכאמור, פרסום בדיגיטל הוא פרסום שניתן לעשות כמעט בכל תקציב. משרד פרסום דיגיטלי טוב הוא משרד פרסום המתמצא בכל הפלטפורמות הללו ויודע כיצד לעבוד ולתפעל את המערכות שלהן, על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר.
  6. פרסונליזציה – פרסום בדיגיטל הוא פרסום שיודע לכוון לאדם באופן אישי, לומר לו את הדבר הנכון בזמן הנכון, תוך מתן תחושה שמודעה זו מיועדת במיוחד עבור אותו המשתמש.

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות