n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: עוברים לכלים רב פעמיים בכל צהרוני בתי הספר

קריית אונו: עוברים לכלים רב פעמיים בכל צהרוני בתי הספר

נירה פרידמן מנהלת אגף החינוך:  "המעבר לכלים רב פעמיים הוא חלק מתוכנית אליה נערך אגף החינוך עוד לפני תקופת הקורונה. אני שמחה שעכשיו התוכנית יוצאת לפועל ומעודדת את הילדים וההורים להירתם למאמץ הקל כדי שהמהלך יצליח"

השקת הפרויקט. צילום: עיריית קריית אונו
השקת הפרויקט. צילום: עיריית קריית אונו

אגף החינוך העירוני השיק את "הדרך הירוקה": מעבר לכלים רב פעמים בצהרוני בתי הספר היסודיים. בפרוייקט לו שותפים צהרוני בתי הספר, חברת "אפטר סקול", צוותי החינוך וההורים, מתבקשים הילדים לקחת את כלי האוכל הרב פעמיים לביתם, לשטוף אותם ולהחזירם למחרת היום.

לרגל השקת הפרוייקט הגיעו ישראל גל ראש עיריית קריית אונו, סגן וממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך רון מלכה, עמית עשהאל מחזיק תיק איכות הסביבה, בצוותא עם מנהלת האגף נירה פרידמן ומנהלת מחלקת גני הילדים רחלי ליפשיץ, לצהרון בבית ספר רימונים לארוחת הצהריים החגיגית, שם חולקו לתלמידים מערכות כלים רב פעמיות. ישראל גל, ראש העיר פנה לתלמידים ואמר: "זו ארוחה עם משמעות רבה, אתם דור העתיד שלנו והעתיד שלנו על כדור הארץ מתחיל בשמירה על הסביבה"

בצהרוני בתי הספר חולקו למעלה מ- 1,200 ערכות רב פעמיות. "למעבר קדמה היערכות בת מספר חודשים, עם תכנית חינוכית שהובילה למהלך" מספר רון מלכה, סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "החינוך למודעות סביבתית מוטמע בכל בתי הספר בקריית אונו. שמנו דגש רב על ההכנה בצהרוני בתי הספר, כי לילדים כל שינוי או מעבר עלול להוות קושי."

"המעבר לכלים רב פעמיים הוא חלק מתוכנית אליה נערך אגף החינוך עוד לפני תקופת הקורונה" אומרת נירה פרידמן מנהלת אגף החינוך  "אני שמחה שעכשיו התוכנית יוצאת לפועל ומעודדת את הילדים וההורים להירתם למאמץ הקל כדי שהמהלך יצליח."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות