דף הבית / חדש על המדף / רצח/ ג´ונתן קלרמן

רצח/ ג´ונתן קלרמן

קטגוריה: מתח, ריגול, הרפתקאות, סיפורת, הוצאה: קוראים

לאחר 35 מותחנים פסיכולוגיים מרתקים שהתפרסמו ברחבי העולם , ג´ונתן קלרמן, המככב בצמרת רשימת רבי המכר של " הניו יורק טיימס" , חוזר עם מותחן חדש ומטלטל. רצח הוא דיוקן מהפנט של הדחפים האפלים ביותר בטבע האנושי , הנדחפי אל קיצוניות מזעזעת.
בלוס אנג´לס יש לא מעט פסיכופתים , ואיש אינו מיטיב להכיר אותם יותר מד"ר אלכס דלאוור, פסיכולוג מבריק המייעץ למשטרה המקומית.
ד"ר קוני סייקס המצליחה והמתוחכמת לא נראית כמישהי שאלכס צריך לחשוש מפניה , אבל לבקשת בית המשפט נקלע דלאוור למוקד סכסוך ביזארי בדבר האפוטרופסות על ילדה קטנה – תבעה שיזמה קוני נגד אוחותה . הוא מתחיל לבין שבין שתי האחיות מתרחש משהו מוזר מאוד .
כשהקרב המשפטי בין האחיות סייקס הופך לרצח קר ומחושב , ומספר הקורבנות הולך וגדל במהירות , מוצא דלאוור את עצמו לכוד ברשת רעילה של פתולוגיה .
דבר לא היה משמח אותו יותר מלהשתחרר מהמחזה המכוער שנקרא "סייקס נגד סייקס " : אבל כשהפעוטה שבמרכז הסכסוך האכזרי נעלמת, יודע אלכס דלאוור שהוא חייב לשתף פעןלה עם חברו הוותיק , הבלש מיילו סטרג´יס , ולהתגבר על מסולו מכשולים, שכולל את חלאת האדם ההוליוודית, חברי כנופיות ושופטים אגואיסטים, בכדי להציל חיי אדם .
"עלילה וקצב מעולים…אחד הטובים ביותר של קלרמן " – בוקריפורטר
"כרגיל, היחסים בין אלכס לבין מיילו גונבים את ההצגה … קוראיו של קלרמן ייהנו לקרוא את ההבזקים מעברו המקצועי של אלכס "- בוקליסט
"בספר הזה קלרמן נוסק לרמות חדשות " – ר.ט. בוק ריוויוז
"ג´ונתן קלרמן זכה בצדק למוניטין של אמן המותחן הפסיכולוגי" – פיפל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות