n
דף הבית / ספרים / ספר ילדים: ג'ימי הג'ירף הצהב הטוב

ספר ילדים: ג'ימי הג'ירף הצהב הטוב

"ג'ימי הג'ירף הצהב הטוב" הוא ספרה השני לילדים של הסופרת והתסריטאית רינת גור, כאשר ספרה הראשון ״הילדה שהלכה אחורה״,  זכה להצלחה גדולה בכיתות הנמוכות בבתי הספר ברחבי הארץ.   

גימי הגירף הצהב הטוב (2)
צילום: יח"צ

"ג'ימי הג'ירף הצהב הטוב" הוא ספרה השני לילדים של הסופרת והתסריטאית רינת גור, כאשר ספרה הראשון ״הילדה שהלכה אחורה״,  זכה להצלחה גדולה בכיתות הנמוכות בבתי הספר ברחבי הארץ.   

עלילת הספר: ג'ימי הג'ירף השמיימי והקסום גר בסמטת ענני נוצה 8 ומשם משגיח על כל הילדים.   בעידן המודרני המאתגר,  בו להורים ריבוי משימות, ג'ימי הופך לחבר חיברות אמיתי  ומעורר מחדש את ליבותיהם של ההורים  למחשבות לבם של הילדים.  

נאמן למנטרה של אימו מילדות "ג'ימי ג'ימומי גדול ויפה בכל מקום בעולם שבו תסתובב הכי חשוב שתקשיב לפעימות הלב" , יוצא ג'ימי  למסע אל ארץ הילדים, עם המיזוג'ירפית הקטנה שלו, לחפש דרך להגשים את בקשותיהם,  גם כשהרוח מצליפה בו וגם כשיורדים גשמים עזים.  בספר ניתן למצוא רגעי דרמה לצד רגעי שמחה: "לילה אחד שהיה קר במיוחד , ג'ימי הג'ירף שם לב שהילדים מאוד עצובים. מדוע? וכיצד הצליח ג'ימי לשמח אותם"?

"תשומת הלב שלנו היא כמו מים" אומרת גור, "היא צורך בסיסי וראשוני של ילדינו , הזקוקים לדעת שאנחנו רואים אותם, ושהם תמיד שייכים, אהובים ונמצאים אצלנו עמוק בלב״. 

בספרה מזכירה גור לילדים ולהורים, שהיו פעם ילדים בעצמם, מהו דמיון, מהי חברות, מהי אהבה אמיתית ובעיקר כמה חשוב, בעידן דיגיטלי-וירטואלי, שבו יש לא מעט הסחות דעת להקשיב יותר לפעימות הלב שלנו.

לדברי גור: "כתבתי את הספר אחרי ששמעתי בחדשות שהזמן הממוצע של הורים עם ילדיהם עומד על כחצי שעה ביום והבנתי מיד שיש לכך השלכות. בתחביר העומק של ספרי, כדי ללמד את ילדינו לגלות אמפתיה כלפי האחר, עלינו ההורים לשמש דוגמא ולגלות אמפתיה כלפי היקרים לנו מכל. זמן האיכות שעדיין נותר אצל רובנו זה הרגע הזה לפני השינה, בו דוממים המסכים ונפתחים מסכי הלב. בעיני זה רגע מכונן".

גור מתייחסת למחקרים בתחום ההורות בעולם דיגיטלי וטוענת: "מחקרים מוכיחים שרק כשנוצר קשר עין בין אנשים מופרש הורמון במוח האחראי על האמפתיה ומעורר רגש אמיתי בלב. יצרתי את ג'ימי שלי שהוא קצת-הרבה כמוני. תמיד הייתי הילדה הכי גבוהה בכיתה עם הלב הכי גדול ולעיתים מעט גמלונית".  גור מסכמת מדוע בחרה בדמותו של הג׳ירף: "לא בכדי בחרתי בדמותו של הג'ירף שגודל הלב שלו נחשב לגדול ביותר מבין כל בעלי החיים".

את ספרה איירה בכשרון רב ריה לידר. 

הספר מיועד לגילאי 4-9 (מומלץ גם לכל המשפחה). 

ניתן לרכוש ברשת חנויות סטימצקי //סטימצקי און ליין//ספר בצירוף חתימת הסופר עם שליח  או דואר רשום להזמנות: 050-5115118

עוד מתוכנן בהמשך שת"פ בין הסופרת לקניון עזריאלי במסגרתו השחקנית פזית ירון מינקובסקי בשעת סיפור, 

שת"פ עם בתי ספר ובגנים וכמובן הצגת ילדים המבוססת על הספר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חזית נמוך

הספר: "אף אחד לא חוזר לבגדד" עכשיו בארץ

תפריט נגישות