דף הבית / כללי / האלופה בחצי גמר הגביע

האלופה בחצי גמר הגביע

אחרי שהביסו אותם בקלות במשחק הליגה, כולם היו בטוחים שמכבי ראשון לציון תטייל שוב מול קריית אונו, בדרך לשלב חצי גמר גביע המדינה. אך הקבוצה ממרתף הטבלה שאת ניצחונה היחיד העונה השיגה דווקא בשלב הראשון בגביע כשהדיחה את נס ציונה, החליטה הפעם גם להילחם, וכפתה משחק צמוד כמעט לכל אורך ההתמודדות.
ההתחלה הייתה צמודה, וקריית אונו רשמה לעצמה הישג לא מבוטל מבחינתה, כשבשלב מסוים במחצית הראשונה, הצליחה לעלות ליתרון של שער על האלופה. אך הצהובים כחולים לא התרגשו יתר על המידה, ועד לסיום המחצית ביצעו בקלות את המהפך בדרך אל 17:13 בירידה להפסקה.
ראשון לציון העבירה הילוך עם פתיחת המחצית השנייה והגדילה את היתרון, אך הפעם אונו לא נשברה והצליחה לצמצם את התוצאה. בסופו של דבר ניצחון 31:28 לאלופת המדינה, והרבה מחמאות לאורחים הצנועים. שלב חצי הגמר ייערך בסוף חודש פברואר באולם הדרייב אין בתל אביב. כבשו: לואיספה 7, בר מסורי 6, עמית סטלמן 5, עומר גרא ומתן גולץ 3 כל אחד, ולדי קופמן, איוון קאראציץ ויואב נאמן 2 כל אחד, דני פרידמן 1.
הקבוצה אומנם יצאה לפגרה של שלושה שבועות, אך הצוות המקצועי ממשיך לחשוב קדימה ובתחילת השבוע חתם בקבוצה לשנתיים נוספות- המרכז ולאדי קופמן. קופמן בן ה-29, נחשב לאחד השחקנים החשובים והטובים בסגל האלופה, שמצידה שמחה על ההזדמנות להשאיר אותו במועדון לתקופה ארוכה. השחקן אמר לאחר הארכת החוזה: "אני שמח מאוד להישאר שנתיים נוספות במכבי ראשון לציון, מצאתי במכבי ראשון בית חם ואוהב החיבור עם המועדון והאוהדים היה מדהים ומהיום הראשון שלי ידעתי שאני רוצה להמשיך במועדון. תודה רבה לראול ולצוות האימון על האמון שהם נותנים בי.”
יושב ראש הקבוצה- ראול סרוגו: "ולאדי הפך תוך זמן קצר לאחד מעמודי התווך והמנהיג של הקבוצה. מבחינת האנרגיות והחיבור שלו לשחקנים ולקהל לפעמים נדמה שהוא נולד במועדון. ולאדי מאמן במחלקת הנוער ומושא להערצה וחיקוי של הרבה ילדים ובני נוער וזה היה אך טבעי ומתבקש שנאריך איתו את ההסכם. אנחנו בטוחים שעם ולאדי נגיע להישגים רבים בארץ ובאירופה.”
בנוסף לשחקן הוותיק, חתם בקבוצה גם הצעיר- שניר נציה בן ה-18, שחקן נבחרת העתודה שנכנס בתחילת השנה להסגר אחרי שלא קיבל שחרור מקבוצתו לשעבר- מכבי רחובות. הוא מתנשא לגובה של שני מטרים, ויהיה חלק מקבוצת נוער העלית והקבוצה הבוגרת המשחקת בליגה הלאומית.

עומר גרא מול אונו- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
קופמן וסרוגו במעמד החתימה- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בית חולים ספרא תל השומר צילום: יחסי ציבור

בשעה טובה: בי"ח תל השומר יפצה צעיר ב-1.28 מיליון שקלים

תפריט נגישות