דף הבית / חדש על המדף / איש נופל/ דלילו דון

איש נופל/ דלילו דון

קטגוריה: ספרות מתורגמת, הוצאה: מעריב

קית´ נמלט מהמגדל הבוער כשבידו תיק. רגליו מובילות אותו אל בית אשתו לשעבר. התיק מוביל אותו אל אישה זרה שחולקת איתו זיכרון משותף.

ליאן מתמודדת עם עברה המורכב, עם התאבדותו של אביה ועם הזדקנותה של אמה. היא נאחזת בזיכרון ונלחמת בשיכחה. כאשר קית´ פורץ בחזרה אל חייה.

מוחמד מתאמן במשך שנים לקראת מטרה גדולה. הוא לא יודע מה היא. הוא רק יודע שהיא תהפוך אותו לשהיד.

ג´סטין עומד מול החלון, סורק בעיניו את השמים בחיפושיו אחר מטוס נוסף.

ומיהו אותו "איש נופל" שמגיע מאי שם, נתלה באמצעות רתמה מעל תהומות ונעלם כלעומת שבא?
ברגע אחד דרמטי, שטלטל את כל העולם, מצטלבים גורלותיהם של הגיבורים. אירועי ה-11 בספטמבר מפגישים ביניהם, ובתערובת של צער, כאב, אובדן, אהבה והשלמה משנים את מסלול חייהם.

דון דלילו, חבר האקדמיה האמריקנית לספרות ולתרבות, הוא אחד הקולות הבולטים כיום בספרות האמריקנית. הוא פרסם ארבעה עשר ספרים ושלושה מחזות וזכה בפרסים ספרותיים רביםף ביניהם פרס PEN/FAULKNER של אגודת הסופרים האמריקנים ופרס ירושלים לספרות יפה. ספריו שתורגמו לעברית: "כלב רץ" (זמורה ביתן), "רעש לבן" (זמורה ביתן), "אמנית הגוף" (זמורה ביתן), "מאו 2" (זמורה ביתן), "תת-עולם" (כנרת), "קוסמפוליס" (כנרת).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות