דף הבית / כללי / חוזרים לעניינים

חוזרים לעניינים

אחרי האכזבה בגמר גביע המדינה ופגרת הנבחרת, חזרה אמש (רביעי לאחר סגירת הגיליון) מכבי ראשון לציון אל מאבקי הליגה ויצאה למשחק חוץ בחולון במסגרת המחזור ה-19, כשלסיום הסיבוב השני נותרו עוד שלושה משחקים. בסיבוב הקודם בראשון לציון, פגשה הקבוצה את חולון במה שהיה משחק החזרה של המאמן גיא גודס לקווים בבית מכבי. הקבוצה הייתה בתחתית עם סגל חסר ובמצבה הקשה ביותר מאז פתיחת העונה. זה נגמר בהפסד 78:70, אך מאז, שינתה הקבוצה את פניה והצליחה לנצח שישה משחקים שהקפיצו אותה אל המקום השישי בטבלה עם סיכוי טוב להגיע בסוף העונה אל המקום הרביעי שנותן יתרון ביתיות בפלייאוף. ביום שני תארח את אלופת המדינה- מכבי תל אביב כשעד לסיום הסיבוב, מצפים לה משחקים גם נגד הרצליה וגלבוע גליל, שתיהן מתחתית הטבלה.

היחיד מהסגל של גיא גודס שעלה על מדי הנבחרת בשני המשחקים במסגרת גביע העולם, היה איתי שגב. במשחק הניצחון מול גרמניה הוא קלע חמש נקודות ובמשחק ההפסד בסרביה פתח בחמישייה אך לא תרם נקודות. הנבחרת סיימה את דרכה במפעל אחרי שסיימה חמישית ולא העפילה להמשך משחקי הגביע.

בתחילת השבוע נודע כי עיריית ראשון לציון, בחרה בקבוצת הכדורסל להיות המפרסמת של 'מתחם האלף' בעיר ותקבל תוספת נכבדה לתקציבה בסך 100 אלף שקלים.

שגב במדי הנבחרת- צילום עודד קרני איגוד הכדורסל
ממשיכים במאבקי הליגה- צילום עודד קרני
  1. ממשיכים במאבקי הליגה- צילום עודד קרני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות