n
דף הבית / אוכלים בחוץ / פאפא ג'ונס ממשיכה להתרחב: משיקה סניף ראשון בעיר הוד השרון

פאפא ג'ונס ממשיכה להתרחב: משיקה סניף ראשון בעיר הוד השרון


חוויית הפיצה הטריה והאיכותית בעולם ממשיכה להתרחב בישראל: רשת הפיצריות הבינלאומית פאפא ג'ונס, המונה מעל 6,000 סניפים ברחבי העולם, פותחת את הסניף הראשון בעיר הוד השרון, אשר יהפוך לסניף מס' 27 של הרשת בישראל

פאפא
פאפא ג'ונס צילום: יח"צ

 

פאפא ג'ונס, רשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם, ממשיכה להתרחב ולפתוח סניפים חדשים בישראל: הרשת, שחרטה על דגלה את איכות חומרי הגלם והטריות של המוצרים, ממשיכה להרחיב את פריסתה בארץ כפי שהבטיחו בעלי הרשת מוטי וחן ריכטר וכעת מגיעה להוד השרון.

הסניף החדש שנפתח ברחוב דרך רמתיים 95, תחת ניהולו של הזכיין ניר אלוק, מתפרש על פני 80 מ"ר ובהקמתו הושקעו מעל למיליון שקלים. הוא משודרג בעיצובו מיתר הסניפים ברחבי הארץ והוא נבנה בהתאם לקונספט עיצובי חדש שמובילה הרשת הבינלאומית בכל העולם.

פאפא ג'ונס ידועה במרכיבים הטריים והאיכותיים בהם היא משתמשת: רוטב העגבניות המפורסם המיובא מארצות הברית לכל סניפי הרשת בעולם המבוסס על תערובת עגבניות איכותיות בתיבול סודי. הבצק טרי ומיוצר מדי יום במפעל לפי המתכון הבינלאומי של פאפא ג'ונס. הבצק אינו עובר הקפאה ואת הטריות מרגישים בכל ביס וביס. הבצק אינו מכיל תוספים סינטטיים.

הפיצה של פאפא מכילה 100% מוצרלה משובחת ללא פשרות וללא תחליפים ועושה שימוש בגבינות איכותיות נוספות: פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה ופרובולונה. רוטב השום האגדי של פאפא הפך לשם דבר בעולם. הוא מתובל באופן ייחודי וסודי והופך את טעמו של הפיצה לחוויה של ממש.

בתפריט המיוחד של הרשת יש מבחר גדול של תוספות ושילובים. ביניהם טוסקנית שש גבינות – תערובת פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה, פרובלונה וכמובן מוצרלה. סופר פאפא – פפרוני בקר, כדורי בשר, נקניק איטלקי, פטריות טריות, פלפלים ירוקים, בצל פרוס וזיתים שחורים ועוד המון שילובים מופלאים. בנוסף, היא רשת הפיצריות היחידה בעולם שיש לה פיצה מופחתת פחמימות שמתאימה לסוכרתיים.

לאחרונה הושקה מנת "הוט פאפא" שהיא גם קיימת בוורסיה טבעונית – נקניקיה טבעונית עטופה בבצק הטרי של פאפא אשר אפויה בתנור מוגשת עם ציפס אמריקאי אפוי – והכל ללא שמן ! זה מוגש לצד רוטב שום טבעוני, שכן מרבית הרטבים של הרשת המגיעים מארה"ב מתאימים לטבעוניים.

דרך רמתיים 95, הוד השרוןמשלוחים עד 30 דק'

שעות פעילות הסניפים והמשלוחים: א-ש, בין השעות 12:00-00:00

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות