דף הבית / חדש על המדף / נתיבים בסערה- אילנה מאור

נתיבים בסערה- אילנה מאור

קטגוריה: ספרות מקור, סיפורת, הוצאה: ספרות עכשיו - הפצה

נתיבים בסערה הוא רומן היסטורי מרתק המתאר את הסיפורים האישיים והאהבות הגדולות של ארבעה דורות של שתי משפחות מרכזיות, השזורים בהתרחשויות ההסטוריות הגדולות של המאה, ברובן מזוויות פחות מוכרות. האירועים רודפים זה את זה בשווייץ, פולין, איטליה, צרפת וברית המועצות. חיבור מעולמות שונים מפגיש בין אנשי המדע והרפואה, עולם הכספים והדיפלומטיה ואנשי האמנות והבוהמה וממול צאצאיהם של שושלת רבנים ידועה.
מארֶק הוא בן למשפחת רופאים, אשר מפגין תושייה ודמיון יוצאי דופן אל מול מכשולים הנובעים מהסערות הפוליטיות הפוקדות את אירופה בדרכו לסיום לימודיו ובניית חייו. מקס הוא קולנוען ידוע אשר סיפור חייו מלווה את התפתחות הקולנוע משלביו הראשונים ברחבי העולם. הגיבורות, שאפתניות כל אחת בדרכה וקשורות באהבות גדולות העוברות תהפוכות ענק, הן מסיבות אישיות והן מהנסיבות הסוערות. הדמויות, חלקן בהשראת בני אדם אמתיים, מוצאות נתיבים לא שגרתיים המובילים אותן כנגד כל הסיכויים לחיים של הגשמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אוהב

טניה אוהב שלום מציגה: טיפול בקרן אור לפנים מושלמות

תפריט נגישות