n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: מוקירים את מתנדבי שנת השירות

קריית אונו: מוקירים את מתנדבי שנת השירות

אירוע הוקרה מרגש נערך בבניין העירייה לצעירים וצעירות מתנדבי ומתנדבות שנת שירות, כחלק מאירועי חודש הנוער של המחלקה לנוער וצעירים. באירוע חולקו למתנדבים תעודות הוקרה ושי צנוע כאות תודה על תרומתם

שנת שירות
צילום: עיריית קריית אונו

השבוע התקיים אירוע הוקרה למתנדבי ולמתנדבות שנת שירות, כחלק מאירועי חודש הנוער של המחלקה לנוער וצעירים. האירוע המרגש נערך בבניין עיריית קריית אונו  ולקחו בו חלק 20 צעירים וצעירות, המתנדבים בשנת שירות, שקיבלו תעודות הוקרה ושי צנוע כאות תודה על תרומתם. באירוע השתתפו ישראל גל, ראש העיר, רון מלכה, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, ירון יעקבי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, נירה פרידמן מנהלת אגף החינוך ונציגות מתיכון בן צבי.

הצעירים והצעירות שיתפו וסיפרו על פעילותם הנרחבת בשנת השירות ועל השיבוץ שלהם בשירות הצבאי. בכירי העירייה התרגשו לפתוח כך את השבוע והוקירו את המתנדבים לשנת השירות על עשייתם בערים אחרות ועל כך שהם מייצגים בכבוד את העיר קריית אונו.

קורל וקסלר, מנהלת יחידת הצעירים :"זאת גאווה ענקית לראות את כמות הצעירים שבוחרים לדחות את הגיוס לצה"ל ולהצטרף לעשייה משמעותית במסגרת שנת שירות. אין לי צל של ספק שהם נתרמים מהעשייה כמעט כמו מהתרומה שלהם למסגרות שבהם הם לוקחים חלק. אנחנו ביחידת הצעירים, נמשיך להעמיק את הפעילות לעידוד יציאתם של כמה שיותר בני ובנות נוער לשנת שירות לפני הגיוס לצה״ל, ללוות אותם ולסייע להם בכל הדרוש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות