n
דף הבית / בריאות / מרפאה חדשה וחשובה לנשים, במרכז הרפואי וולפסון

מרפאה חדשה וחשובה לנשים, במרכז הרפואי וולפסון

לראשונה בוולפסון מרפאת מנפאוזה ייעודית לנשאיות brca ולנשים עם רקע של ממאירות במערך הגינקואונקולוגי

צילום דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

המרפאה החדשה תנוהל ע״י ד״ר אסנת אלישיב, רופאה בכירה ביחידה לגינקולוגיה אונקולוגית. היעוץ, הטיפול והמעקב במרפאה מותאמים באופן ייחודי עבור מטופלות עם נשאיות למוטציה ב-brca ועבור נשים עם רקע של ממאירות גינקולוגית או ממאירות שד, בין אם נכנסו למנפאוזה כתוצאה מהטיפול או באופן טבעי.

״המטרה שלנו היא להעניק את הייעוץ הרפואי מוקדם ככל הניתן ולבנות תכנית טיפול עוד בטרם כריתת השחלות, ועל כן נפעל בשיתוף פעולה הדוק גם עם מרפאת הנשאיות בהובלתו של ד״ר אוהד גליק״ מסבירה ד״ר יסמין פרהדיאן, מתמחה באגף נשים ומיילדות ומרכזת המרפאה החדשה. ״למעשה, החזון הוא להתחיל את הטיפול ההורמונלי המותאם עוד טרם הניתוח המניעתי ובכך לצמצם ואף להמנע ממנפאוזה כירורגית קשה ופתאומית״.

״נשאיות במעקב מרפאת הנשאיות שלנו יקבלו את השירות במסגרת זו, אולם גם נשים רלוונטיות המטופלות במקומות אחרים מוזמנות לקבוע תור למרפאת מנפאוזה באופן ספציפי״.

נושא גיל המעבר הוא נושא מורכב וחשוב. הטיפול בנשים צעירות עם אי ספיקה שחלתית, על אחת כמה וכמה נשאיות ו/או בעלות רקע אונקולוגי מורכב עוד יותר. נשים אלה זקוקות לאיזון קפדני בין גורמי סיכון לאיכות חיים ומניעת תחלואה נלווית.

״הרכבנו צוות מולטידיסיפלינרי המורכב מאנדוקרינולוגית, גינקואונקולוגית, ובהתאם למקרה יעוץ גנטי, אורוגינקולוגי, פתולוגיה ואנשי צוות נוספים. מטרת העל שלנו להעניק למטופלות את הטיפול הרפואי המקצועי והטוב ביותר, בהתאמה אישית״ מסכמת ד״ר פרהדיאן.

יתן לקבוע תור במוקד זימון תורים 03-5028111
טלפון מרפאות נשים 03-5028490
אימייל [email protected]

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

6

מנהלת חדשה לבית הספר גולדטק חולון

תפריט נגישות