n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / מ.כ אור יהודה מוכנה למשחק העונה

מ.כ אור יהודה מוכנה למשחק העונה

קבוצת הנשים של אור יהודה, הביסה בקלות 6:1 בחוץ את אעבלין, נשארה במאזן מושלם עם 4 ניצחונות וביום ראשון תפגוש את מוליכת הטבלה מאשדוד

צילום מ.כ אור יהודה נשים
צילום: מ.כ אור יהודה

קבוצת מ.כ אור יהודה, יצאה למשחק חוץ מול בנות אעבלין במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הארצית, במטרה אחת, לחזור הביתה עם שלוש נקודות נוספות לקופה. המארחת מבחינתה, קיוותה לרשום ניצחון ראשון העונה, אך לשחקניות של עדי פסח, היו תוכניות קצת שונות.

משחק מצוין של פזית קפאח שכבשה את שני השערים הראשונים והיו רק הפתיח לקראת שישייה מהדהדת שכבשו שחקניות אור יהודה אל רשת המקומיות במגרש בנהריה. בנוסף לקפאח שסיימה עם צמד, כבשו: מירית דבוש, רובי בלך, מיכלי-לי כורש ושחר עולי שחתמה את תוצאת המשחק בבעיטת עונשין מ-11 מטרים.

אור יהודה עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות וביום ראשון, תארח בביתה את לא אחרת מאשר מוליכת הטבלה פנתרות אשדוד לקרב ישיר על המקום הראשון בין ההגנה הכי טובה להתקפה הכי טובה בליגה נכון לעכשיו.

מאמן הקבוצה עדי פסח: "העונה החדשה הביאה איתה גם קבוצות חדשות וטובות, אעבלין בנויה משחקניות מוכשרות וצעירות אך חסרות ניסיון, ידענו שאם נשחק את משחק הלחץ שלנו נוכל לסיים את המשחק עוד לפני המחצית וכך היה. כלקח מהמשחק נגד אסא (ביום ראשון האחרון), השחקניות ידעו שרק משחק מסירות מהיר ומדויק ינטרל את אעבלין וכך היה.

הנסיעה למשחק בנהריה לא היתה קלה אך גיבשה מאוד את הקבוצה, שכמעט חצי מסגל השחקניות שלנו התחדש בה העונה. כייף לראות את השחקניות מתחברות ומתואמות יותר ממשחק למשחק – גאה בכולן! תודה למורן מגדיש שמנהלת את כל האופרציה ביד רמה, הפנים כבר ליום ראשון למשחק קשה מאוד מול פנתרות אשדוד."

המצטיינת וכובשת הצמד, פזית קפאח: "הגענו למשחק חוץ הקשה נגד בנות אעבלין חדורות מטרה וראינו רק את הניצחון בעיניים. שיחקנו בצורה תכליתית ועם המון אחריות אישית. אני שמחה על הצמד שכבשתי ומקווה להמשיך את היכולת הטובה גם ביום ראשון נגד פנתרות אשדוד"

מנהלת הקבוצה- פסיכולוגית הספורט מורן מגידש: "יצאנו למשחק חוץ קשוח בנהריה מול בנות אעבלין כשהמטרה לחזור עם 3 נקודות ועמדנו במשימה. יש לנו קבוצה חזקה שנלחמה משריקת הפתיחה ועד הסיום. גאה בהן! ובצוות האימון. אנחנו עם הפנים קדימה ליום ראשון מול פנתרות."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות