n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תלמידות יגאל אלון בחולון זכו בתחרות מתמטיקה!

תלמידות יגאל אלון בחולון זכו בתחרות מתמטיקה!

תלמידות בית הספר יגאל אלון זכו במקום הראשון בחידון מתמטיקה אזורי של תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" של ארגון "כל ישראל חברים - אליאנס", שהתקיים אתמול (רביעי) בסינמה סיטי בגלילות

תלמידות יגאל אלון מחולון – זוכות חידון סודקות את תקרת הזכוכית. צילום-רונן חורש אייקון
אלופות! צילום: רונן חורש- אייקון

תלמידות בית הספר יגאל אלון – ליה אביבי, רוני כדיר, נועה יצחק ואור סיני זכו במקום הראשון בחידון מתמטיקה אזורי של תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" של ארגון "כל ישראל חברים – אליאנס", שהתקיים אתמול בסינמה סיטי בגלילות. גם התלמידה נועם מקובר מבית הספר קוגל הרשימה בהישגים מצוינים בתחרות.

מדובר בתחרות, שבה השתתפו כ-800 תלמידות משכבת ט' מכל רחבי הארץ, כחלק מתהליך הלמידה שמתקיים בתוכנית, שמעניקה לנערות את הכלים הנדרשים להן, את העוצמה, את ההכוונה ואת החיזוק הלימודי על מנת שיצטיינו בתחומי המדעים והמתמטיקה. השופטים בחידון היו אנשי חינוך מתחום המתמטיקה וכן בכירים מחברות גדולות במשק.

נוי חורין, רכזת תוכנית "סודקות" בבית הספר יגאל אלון: "התחרות הייתה מרתקת ומאתגרת, החל משלב ההכנה לחידון, שהייתה מעצימה מאוד עבור הנערות וכלה בחידון עצמו. הנערות למדו שנשים יכולות לעסוק במה שרק ירצו עם השקעה ואמונה ולהצליח בכל תחום וכולנו גאים בהן מאד".

תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" היא תוכנית העצמה מגדרית לתלמידות בשכבת ח'-י"ב בתחום לימודי המדעים, הטכנולוגיה והמתמטיקה, שמעודדת מצוינות חינוכית ומקדמת נערות ללימודי 5-4 יח"ל במתמטיקה ובמקצועות מדעיים, מתוך מטרה לפתוח עבורן את כל השערים ואת אופקי הבחירה באקדמיה, בצבא ובתעסוקה.

במסגרת התוכנית חברות הייטק וביוטק מהמובילות במשק מאמצות את הנערות וחושפות אותן לאפשרויות הקריירה בתחומי המדע וההנדסה השונים. כך הן זוכות להעצמה ונחשפות באופן מתמשך למודלים מעוררי השראה של נשים מצליחות, שמשמשות בתפקידים בכירים בחברות אלה.

התוכנית פועלת כיום ב-43 בתי ספר בתשע רשויות מקומיות, בהן גם חולון, ומשתתפות בה יותר מ-3,400 נערות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות