n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / יום אחרי הפוסט החושפני, סגן ראש עיריית אור יהודה, מספר על התגובות

יום אחרי הפוסט החושפני, סגן ראש עיריית אור יהודה, מספר על התגובות

סגן ראש עיריית אור יהודה אלירן אליה פרסם פוסט חושפני, בו הוא חושף כי במשך שנים הוא חשש לצאת מהארון. יום אחרי הוא מספר ל"גל גפן" כי הוא התעורר ל"מבול של אהבה"

אלירן אליה. צילום: זוהר מואטו
אלירן אליה. צילום: זוהר מואטו

סגן ראש העיר של אור יהודה אלירן אליה פרסם ביום רביעי בערב פוסט חושפני בו הוא יוצא מהארון. אליה דמות ציבורית מוכרת באור יהודה ומי שרגיל להיות באור הזרקורים אם בתפקידו כקולנוען מוערך ("מוטלים בספק") ואם כדמות ציבורית כראש סיעת הצעירים בעירו וסגן ראש העיר ליאת שוחט. אך הפוסט המרגש שפרסם בעמוד הפייסבוק האישי שלו חשף צד אחר בחייו האישיים. אליה מספר כי אף שכל חייו היה לו "את האומץ לחלום ולהילחם על הכל, שברתי תקרות זכוכית עבות במיוחד, בטח מהמקום שממנו צמחתי, נלחמתי על התלמידים שלי, על התושבים שלי, על היצירה שלי, הערכים שלי, מלחמות גדולות שניצחתי". וכאן הוא מוסיף קצת בצער "רק במלחמה אחת כמעט והפסדתי את הערך הגדול מכולם לא היה לי אומץ לקדש, תפסתי אהבה כחטא, הייתי כאילו באור אבל נשארתי בחושך, תקוע בארון".

נדמה שאלו דברים שכתובים מדם לבו של אליה וכי הוא הגיע למסקנה שהגיע הרגע להסיר את האבן מעל לבו, "אני כותב עם הלב שלי על השולחן, הפחד בלצאת מהארון הוא לא מציאותי, למרות שהחיים הרבה יותר טובים כשאתה מחבק לגמרי את מי שאתה".

הפוסט החושפני גרר עמו מאות תגובות תמיכה מפרגנות מאנשי העיר, מאנשי ציבור וחברים.

"‫התעוררתי למבול של אהבה" מספר אליה ל"גל גפן" בבוקר שאחרי, "התגובות הכי מרגשות מגיעות דווקא מהתלמידים שלי, זה מדהים, אני משוחרר בגוף שלי, בשכל ובלב. תודה לכולם על הפירגון והתמיכה, אור יהודה עיר מיוחדת, לב ובית".

אלירן מספר כי כבר לשנה סיפר זאת למשפחתו, ״התגובה והתמיכה של המשפחה שלי הייתה נפלאה, הם עטפו אותי בטוב לב ובאהבה, והיו הרבה יותר פתוחים לזה ממה שחשבתי, הדבר היפה ביותר שהכל השתנה לטובה, החברות שלנו התחזקה והרווחתי אותם מחדש".

לשאלה מדוע דווקא עכשיו הגיעה החשיפה הוא משיב, ״הרגשתי שהחשיפה חשובה לעצמי ולזהות שלי ולהרבה מאוד צעירים שחיים בסוד. רציתי לחלוק איתם כדי שידעו שזה בסדר להיות מי שאתה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

17383950-5d69-4bf6-a001-c89ffda41d19

רחובות צהובה: היום (שני) רחובות נצבעה בצהוב כאות הזדהות עם משפחות החטופים

תפריט נגישות