n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / "הסיירת הירוקה" החלה לפעול באור יהודה

"הסיירת הירוקה" החלה לפעול באור יהודה

רוצים לשמור על אור יהודה ירוקה: העירייה הקימה סיירת שכוללת עובדים, מתנדבים וחיילים במטרה לבקר בנקודות החמות בעיר ולדאוג לכך שהתושבים ישמרו על ההנחיות

ליאת שוחט בפעילות הסיירת הירוקה. צילום: דוברות העירייה
ליאת שוחט בפעילות הסיירת הירוקה. צילום: דוברות העירייה

עיריית אור יהודה יחד עם פיקוד העורף החלו להפעיל בשבוע האחרון "סיירת ירוקה" כחלק ממאמצי ההסברה המתקיימים ברחבי העיר לחשיבות השמירה על ההנחיות. על אף העובדה שהעיר הפכה לפני מספר ימים לירוקה, ראש העיר ליאת שוחט הנחתה את הגורמים בעירייה לקדם את הקמת הסיירת שתאפשר נוכחות משמעותית בעיר מלבד הפקחים, השוטרים ואנשי פיקוד העורף.

 בסיירת, אותה מרכזת גאולה ישראל מהאגף לשירותים חברתיים וקהילתיים, לוקחים חלק מתנדבים, חיילי פיקוד העורף ועובדי עירייה שמחולקים לשלוש משמרות ביום. הצוותים פרוסים בנקודות החמות בעיר – מרכזי קניות, פארקים, בתי כנסת, מגרשי ספורט וכדומה, כשהמטרה היא לפזר התקהלויות ולדאוג לכך שהתושבים יסתובבו עם מסכות.

 "הסיירת הירוקה היא יוזמה חשובה שמטרתה לסייע למאמץ העירוני לצמצום התחלואה", מציינת ראש העיר, ליאת שוחט, שגם היא לוקחת חלק בעבודת הסיירת. "כפי שציינתי לא פעם, המאמץ הוא משותף לכולם ולכן אני שמחה לראות את ההתגייסות של המתנדבים שתורמים מזמנם לטובת הפרויקט החשוב הזה. אנו לא נחים על זרי הדפנה ולמרות שאנו מוגדרים כרגע ירוקים, רק במאמץ משותף נוכל לשמור על הצבע הזה. זה תלוי רק בנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן

״תפקיד ראש העיר הוא תפקיד שאתה לומד בו כל יום עשרות דברים חדשים״

תפריט נגישות