n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: הזמר רותם כהן פתח את אירועי הקיץ

אור יהודה: הזמר רותם כהן פתח את אירועי הקיץ

מאות הגיעו לאירוע בגן התשעה שפתח את אירועי הקיץ, רותם כהן הופיע במסגרת בימות פיס וביצע על הבמה את מיטב הלהיטים, ביניהם בלילות, אל העולם שלך, אני פרא וכל כך יפה לך. ראש העיר, ליאת שוחט: "שמחה להביא לעיר את המופעים מהשורה הראשונה"

רותם כהן 2
צילום: מקס גולובנוב

הזמר רותם כהן הופיע בשבוע שעבר בגן התשעה באירוע שפתח את אירועי הקיץ באור יהודה. כהן הופיע במסגרת מופעי "בימות פיס", מיזם שמוביל מפעל הפיס יחד עם הרשויות המקומיות. מאות תושבים מהעיר והסביבה הגיעו אל גן התשעה כדי לצפות במופע שכלל את מיטב השירים האהובים של כהן.

רותם כהן
צילום: מקס גולובנוב

בין השאר ביצע כהן את השירים "אני פרא" שיצא לאור לפני כחודש, "אל העולם שלך" שזכה ללמעלה מ-26 מיליון צפיות ביוטיוב, "בלילות" שנחשב ללהיט גדול, "כל כך יפה לך", תרוצי אליו ועוד רבים וטובים.

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה מעל הבמה: "שיתוף הפעולה עם מפעל הפיס מייצר עבורנו מדי שנה מופעים מהשורה הראשונה ואני שמחה שיש לנו את ההזדמנות לארח את רותם כהן במופע שעלותו סמלית לכל כיס. במהלך חודשי הקיץ אנו נקיים מגוון מופעים ואירועים בשכונות כדי לאפשר לכמה שיותר תושבים לקחת חלק וליהנות מפעילות קייצית איכותית שמיועדת לכולם".

במסגרת אירועי הקיץ יתקיים יום רטוב בגן התשעה עם שלל פעילויות ואטרקציות שכוללות מים, קבלת שבת ישראלית לאוכלוסייה הבוגרת עם הזמרת שולי נתן, מופע סטנדאפ של מוני מושונוב. פארק נווה סביון יהפוך לחוף ים מאולתר ויכלול מופעים של סמי הכבאי וקווין רובין. בהיכל התרבות יועלה המופע של הבימה – "את שאהבה נפשי".

בשכונת בית בפארק יתקיים פסטיבל המפלצות במתחם החניון החדש ברחוב ארבל, בפארק נווה רבין יופיעו סטפן לגר ורוי בוי, בגן הבנים יתקיים המופע של חיפזון וזהירון כל זאת במסגרת פסטיבל סוויט אנד סלפי וברמת פנקס יתקיים פסטיבל קרקס עם שלל אטרקציות. עוד ברמת פנקס מתקיימות בחודש יולי מדי יום חמישי הצגות יחיד לילדים עם הסיפורים הברווזון המכוער, אלאדין, פינוקיו והאריה והעכבר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות