n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה: שכונת בית בפארק הוכתרה כשכונה המבוקשת ביותר בישראל

אור יהודה: שכונת בית בפארק הוכתרה כשכונה המבוקשת ביותר בישראל

השכונה שאוכלסה רק לפני שנה הוגדרה על ידי אתר "יד 2" כשכונה המבוקשת ביותר. ראש העיר, ליאת שוחט: "לא מופתעת. אנו רואים תושבים שמגיעים אל בית בפארק מכל קצוות הארץ. אנו מתקדמים אל עבר שאר היעדים שלנו לפיתוח השכונה"

בית בפארק3
צילום: מיטל חואזי

שכונת בית בפארק באור יהודה, שאוכלסה רק לפני שנה, הוכתרה על פי ממצאי אתר "יד 2" כשכונה המבוקשת ביותר בישראל. בשכונה שממוקמת בצפון העיר לצידה של קריית אונו ורמת גן מתגוררים כיום למעלה מ-2,000 משפחות, מרביתן זוגות צעירים שרכשו את דירותיהם במסגרת פרויקט "מחיר למשתכן".
בזמן שבכל הארץ עלו מחירי הדירות, המחירים באור יהודה זינקו באופן משמעותי בשנה האחרונה, כאשר על פי ממצאי האתר מחירה של דירת שלושה חדרים עומד על 2.865 מיליון שקל, מחירה של דירת ארבעה חדרים עומד על 2.9 מיליון שקל ומחירה של דירה בת חמישה חדרים תעלה 3.67 מיליון.
שכונת בית בפארק הוקמה כחלק מהחתימה של עיריית אור יהודה על הסכם הגג בשנת 2017. זמן קצר לאחר החתימה, החלה ההקמה שלה עם ביצוע עבודות תשתית נרחבות. מבני הציבור והחינוך הוקמו אף הם כאשר בשכונה פועלים כיום בית ספר על יסודי רמון, בית ספר יסודי נבון, שלושה אשכולות גני ילדים, מבנה מעונות יום ובית כנסת זמני, כל זאת לצד הקמת שתי גינות ראשונות. בימים אלו עומלים בעירייה על הקמת הפארק המרכזי, הקמת בית כנסת קבוע ולצידו מקווה, הקמת מרכז קהילתי רחב ידיים וכמובן שאר מוסדות החינוך המשלימים.
ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "ממצאי אתר 'יד 2' לא מפתיעים אותי. אמרתי כבר אז ששכונת בית בפארק תהיה שכונת דגל בגוש דן ואנו רואים תושבים שמגיעים אליה מכל קצוות הארץ. תכנון השכונה נועד כדי לספק את כל צורכי השכונה באותו שטח ואחרי שסיימנו להקים לא מעט מבני ציבור וחינוך, אנו מתקדמים אל עבר שאר היעדים שלנו עם הקמתו של הפארק המרכזי יחד עם הקמתם של שאר המבנים הנדרשים".
צילום: מיטל חואזי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות