n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תלמידי ראשון לציון התנדבו וריגשו

תלמידי ראשון לציון התנדבו וריגשו

תלמידי כתה ו'2 בבית הספר בן גוריון בראשון לציון, החליטו להקדיש את הפעילויות בשנה הקרובה לשנת "מצווה" במטרה לקיים ולעסוק בפעילות של נתינה לזולת והבעת אכפתיות כלפי האחר

פתחון לב בקהילה קרדיט צילום יחצ (1)
צילום: יח"צ פתחון לב

תלמידי כתה ו'2 בבית הספר בן גוריון בראשון לציון, החליטו להקדיש את הפעילויות בשנה הקרובה לשנת "מצווה" במטרה לקיים ולעסוק בפעילות של נתינה לזולת והבעת אכפתיות כלפי האחר. כחלק מכך, הציעה אימו של אחד התלמידים, לקיים פעילות מיוחדת של איסוף פריטים והעברתם לתרומה לארגון "פתחון לב".

התלמידים הצעירים הכינו שילוט ותלו ברחבי שכונת נחלת יהודה בעיר, עם קריאה לכל הקהילה להגיע ולתרום לפי יכולתם. בשבוע שעבר, הגיעו למתחם בית הספר בשעות אחר הצהריים אנשים רבים שנענו בחיוב לפנייה. התלמידים קיבלו את כלל התרומות, סידרו אותן ויחד עם ההורים, שינעו יותר מ 6 מכליות מלאות למרכז הסיוע של "פתחון לב" בראשון לציון.

פתחון לב בקהילה קרדיט צילום יחצ 2

ליטל בן ברוך, אמו של אחד התלמידים שיזמה את הפרויקט מספרת: "בני הבכור לומד בכתה זו וברגע ששמעתי על היוזמה המבורכת של וועד הכיתה, הצעתי לשתף פעולה עם "פתחון לב" ויזמנו את פרויקט "פתחון לב בקהילה". התרגשנו יחד – הילדים וההורים מהפעילות והנחישות של הילדים להצלחת הפרויקט שבסיומו הם קיבלו סיכת הוקרה מיוחדת מהארגון על תרומתם"

פתחון לב בקהילה קרדיט צילום יחצ

צילומים: יח"צ פתחון לב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות