n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה: ערב הנהגת הורים עירונית בנושא סכנות ברשת

אור יהודה: ערב הנהגת הורים עירונית בנושא סכנות ברשת

יושבי הראש של הנהגות ההורים הבית ספריות והורים נוספים מכלל המגזרים בעיר נפגשו בבית ספר יצחק נבון וקיימו שיח פורה על הסכנות הטמונות ברשת.
ערב הנהגת הורים עירונית התקיים לראשונה בשבוע שעבר במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, ובהשתתפות יושבי הראשי של הנהגות  ההורים הבית ספריות והורים נוספים  מכלל המגזרים בעיר. את המפגש הובילו דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, מנהלת השירות הפסיכולוגי החינוכי, ד"ר רונית גלר, המפקחת על הייעוץ גלית שקד, ומפקחת בתי הספר הממלכתיים, לאה גרוס.

ערב הנהגת הורים עירונית צילום דוברות עיריית אור יהודה
ערב הנהגת הורים עירונית. צילום: דוברות עיריית אור יהודה

את המפגש פתחה ראש העיר ליאת שוחט ובירכה את ההורים על מעורבותם החשובה בתוך מוסדות החינוך ועל החשיבות היתרה שהם מייחסים לקיומם של ערבי הנהגות הורים ככוח מניע לתהליכים בית ספריים. בנוסף, קיימה שוחט שיח פתוח עם ההורים בו שאלו שאלות וקיבלו מענה. המפגש התקיים בבית הספר יצחק נבון בשכונת בית בפארק. רוחל'ה עינב, מנהלת בית הספר, שיתפה את הנוכחים בייחודיות בית הספר ובתוכנית הלימודים החדשנית.
דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, סקרה את מעורבותם של שבע האקדמיות הפועלות במוסדות החינוך באור יהודה: הטכניון, אונ' בר אילן, אונ' תל אביב, הקריה האקדמית אונו, מכללת בית ברל ומכללת סמינר הקיבוצים. אשכנזי ציינה את הפיתוח המקצועי של מנהלים ומורים, השילוב בין הסטודנטים לתלמידים ודיברה על התוכניות הייעודיות לתלמידים בנושאים כמו צמצום פערים, קידום מצוינות וחדשנות.
כמו כן, התקיים שיח פורה על הסכנות ברשת והדאגה המשותפת לנוכח התופעה החדשה של שימוש סקרים בוואטסאפ העלולה להוביל לנידוי ילדים ופגיעה בכבודם. הודגשה חשיבות הנהגות ההורים ביצירת שפה חינוכית אחידה, מכבדת והולמת בשיתוף הצוותים החינוכיים, וככזו תונחל גם לילדים כמודלינג. בסיכום הערב צוין כי אגף החינוך, הפיקוח, מנהלי בתי הספר ונציגי ההורים יפעלו יחד ברוח האמנה שנחתמה אשתקד על מנת למגר תופעות לא רצויות בעיר שדוגלת ביצירת חברת מופת, איכותית והוגנת.
ראש העיר, ליאת שוחט, פנתה להנהגות ההורים, ואמרה להם: "אני מברכת אתכם על מעורבות יוצאת דופן בחשיבותה למען הילדים ליצירת אקלים לימודי, חינוכי וחברתי הולם במערכת החינוך בעיר. יחד יש לנו את הכוח להשפיע לטובה ולהוות מודל לחיקוי. אנו רואים בכם שותפים מלאים לעשייה ולקידום מטרות חינוכיות משותפות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות