n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה: יחידת השיטור העירוני אור יהודה זכתה כיחידה מצטיינת של תחנת מסובים

אור יהודה: יחידת השיטור העירוני אור יהודה זכתה כיחידה מצטיינת של תחנת מסובים

אחרי שבשנה שעברה הוכתרה כיחידה ארצית מצטיינת, היחידה גרפה פרס נוסף עם בחירתה כיחידה מצטיינת של התחנה. מפקד תחנת מסובים, סנ"צ ניסים אוחיון: "אתם מפגינים מחויבות, מסירות, אחריות ומקצועיות ברמה גבוהה"

יחידת השיטור העירוני אור יהודה (1)
יחידת השיטור העירוני אור יהודה. צילום דוברות עיריית אור יהודה

הישג נוסף, ולא הראשון, של יחידת השיטור העירוני של אור יהודה שהוכרזה בשבוע שעבר כיחידה מצטיינת של תחנת מסובים. מדובר בתואר נוסף שהולך לארון המתמלא של היחידה שהוקמה לפני מספר שנים במטרה לשפר את איכות החיים של תושבי העיר. נזכיר כי בשנה האחרונה קיבלה היחידה את הציון 100 והוכתרה גם כיחידה מצטיינת ברמה הארצית, כל זאת בדירוג של המשרד לביטחון פנים. התואר הזה העניק ליחידה מענק בגובה של 100 אלף ש"ח.

את היחידה הוביל בשנה האחרונה פקד מען ג'עיה, כאשר לאחרונה נכנס לתפקיד פקד מופיד מלחם, שיחד עם דארן סמסון מוביל את השוטרים והפקחים למבצעים משמעותיים לצמצום האלימות בעיר והגברת תחושת הביטחון של התושבים. את העירייה ייצגו באירוע מנכ"ל העירייה, גיל ממון, ומנהל האגף לביטחון וחירום, כפיר אדרי.

בדברי ההסבר לזכייה נכתב על ידי מפקד תחנת מסובים, סנ"צ ניסים אוחיון: "בהוקרה והערכה על פעילותכם ותרומתכם לתחנת מסובים. הנכם מפגינים מחויבות, מסירות, אחריות, ומקצועיות ברמה גבוהה. היחידה מהווה גורם משמעותי ומשפיע בעיר אור יהודה ותורמת לקידום יעדי התחנה. על זאת הנכם ראויים להערכה".

ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה אף היא את היחידה, וציינה: "זו זכות גדולה עבורנו שהיחידה שלנו גורפת כל כך הרבה פרסים והישגים. יחד עם זאת, הדבר המשמעותי ביותר הוא התפקוד הגבוה של שוטרי ופקחי היחידה שעובדים מסביב לשעון באופן מתמיד כדי לשפר את איכות החיים של התושבים שלנו, ועושים זאת על הצד הטוב ביותר. תושבי העיר יודעים ומרגישים שיש להם כתובת ובשם תושבי העיר אני רוצה להודות להם על כך".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות