n
דף הבית / חדש על המדף / הפעם הראשונה שמדדתי ג'ינס והוא ישב עלי בול: MY JEANS 

הפעם הראשונה שמדדתי ג'ינס והוא ישב עלי בול: MY JEANS 

מותג האופנה הנחשק MY JEANS השיק  חנות דגל ראשונה בישראל בקניון עזריאלי איילון, מדובר במותג אופנה שחרט על דגלו להתאים ג׳ינס לכל אישה, נערה, במידה קטנה, בינונית או גדולה. המותג מציע מבחר רחב של ג׳ינסים בכל הגזרות ופריטי בייסיק משלימים ללוק.

WhatsApp Image 2023-08-01 at 15.13.07
צילום: אור גפן

מותג האופנה הנחשק MY JEANS השיק אמש חנות דגל ראשונה בישראל בקניון עזריאלי איילון

בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים מותג האופנה הנחשק MY JEANS משיק חנות דגל חדשה בקניון עזריאלי איילון ברמת גן. בין המוזמנים שהגיעו: דניאל עמית, רוני שינקמן, טניה לאורן, פאני בר מוחה, כריסטינה סים שרהי ועוד. המוזמנים נהינו משופינג, טקס גזירת סרט אדום וקוקטיילים מפנקים בחסות רמי מרטן.

WhatsApp Image 2023-08-01 at 15.13.02
צילום: אור גפן

לדברי מאיה קופרברג ודניאל נחום בעלות מותג MY JEANS :"אנו מתרגשות להשיק בשיאה של עונת הקיץ את חנות הדגל החדשה למותג בקניון עזריאלי איילון ברמת גן. לאור הביקוש שנוצר בחנות הראשונה בגבעתיים הבנו את החשיבות של נגישות פרונטלית, חווית הקנייה והקשר הפיזי עם הקהל שלנו במקביל לפעילות בחנות האונליין״.

לדברי ליאת גלצר מנכ״לית עזריאלי אילון: "שמחים להשיק בקניון עזריאלי אילון את חנות הדגל של מותג האופנה MY JEANS . קניון עזריאלי איילון חרט על דגלו להביא את המותגים הכי המותגים הכי יוקרתיים ונחשקים בעבור קהל לקוחותינו, ושמחים על כך שגם   MY JEANSפתחו אצלנו."


MY JEANS הינו מותג אופנה שחרט על דגלו להתאים ג׳ינס לכל אישה, נערה, במידה קטנה, בינונית או גדולה. המותג מציע מבחר רחב של ג׳ינסים בכל הגזרות ופריטי בייסיק משלימים ללוק. כיום בזכות העיצובים העל זמניים, הבדים האיכותיים והמחירים הנגישים הוא נחשב לאחד מהמותגים הצומחים בענף האופנה בישראל.

WhatsApp Image 2023-08-01 at 15.15.55
צילום: אור גפן


מותג MY JEANS מתאים לכל אחת שמבינה את הערך של מלתחה על זמנית ורב עונתית בארון שיכולה להתאים ליומיום, לעבודה, לסיבוב בקניון, מפגש חברתי או כל יציאה. כחלק מערכי היסוד של המותג לשמור על נוחות, קלאסיקה, איכות הבד, תוך שימת דגש על פריטים אופנתיים במגוון צבעים, מבחר של מידות אורך וגזרות ללא תאריך תפוגה שיישארו עכשוויים במשך שנים.

מותג MY JEANS מציע מבחר רחב של ג׳ינסים בגזרות שונות, ג׳קטג׳ינס ופריטי בייסיק הכוללים מגוון טישרטים, שמלות ופריטים משלימים נוספים ללוק: חגורות, גרביים וכובעי גרב.

טווח מידות: 32-48 טווח מחירים: ג׳ינסים: 129₪-219₪ , ג׳קטג׳ינס: 219₪ , חולצות בייסיק: 59₪-129₪ , פריטים משלימים:39₪-69₪ 

ניתן לרכוש באתר האונליין https://myjeans.co.il/ ובחנות הרשמית של המותג בגבעתיים (גנסין 19) ובקרוב יוכרז תאריך פתיחת חנות הדגל הראשונה למותג בקניון איילון ובמקביל מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים בהמשך. 

WhatsApp Image 2023-08-01 at 15.12.41
צילום: אור גפן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות