n
דף הבית / צרכנות / המדף של בתי- באתי, ראיתי, המלצתי!

המדף של בתי- באתי, ראיתי, המלצתי!

כל מה שחדש על המדף עכשיו אצלכם

בתי לוין
בתי לוין

קולקציית FW22 קיפלינג 

ספורטיבי ונוח:

מתחילת הקורונה ועד היום המלתחה שלנו עברה למצב ה-ר-ב-ה יותר נוח מאשר מוקפד, החל מחליפות טרנינג, סווטשירט אובר סייז, כפכפים ומה לא. אז הגיע הזמן שגם התיק שלך יהיה קל יותר ונוח יותר.

המותג הבלגי הבינלאומי KIPLING משיק קולקצית סתיו-חורף בייסיק עם צבעים שקטים ומרעננים כמו Tender sage (מרווה רכה) הדפס urban chevron (הדפס V מרענן) , Lavender Blush (ורוד לבנדר) ועוד. צבעים שכיף  לראות בארון שלך ועוד יותר על הגוף שלך- וכולם בבד הקרינקל המפורסם של המותג.

קיפלינג ART MINI – מחיר 429 שח צילום סטודיו IBAGS (1)
צילום: סטודיו IBAGS

 

"סבא חביב"  מותג הבוטיק הקולינרי, משיק טחינה גולמית במתכון חדש משומשום אתיופי

מותג הבוטיק הקולינרי "סבא חביב" מקבוצת "BLU תעשיות" משיק טחינה גולמית במתכון חדש משומשום אתיופי. השומשום קלוי בקלייה איטית מסורתית ונטחן באבני ריחיים, תהליך המבטיח טחינה איכותית.

מותג הבוטיק הקולינרי "סבא חביב" המבוסס, בבית הבת בקיבוץ פרוד, החל את דרכו דרך סבא חביב והמתכון הסודי שעובר מדור לדור מעל יותר מ100 שנה ומיוצר על אדמת הגליל בישראל.

בנוסף לטחינה הגולמית משומשום אתיופי, המותג מציע גם, טחינה גולמית עם גרעיני דלעת, טחינה גולמית עם זרעי קצח, וטחינה גולמית עם זרעי פשתן, ושלל שמני זית וזיתים שונים.

טחינה גולמית משומשום אתיופי תמונה (Custom)
צילום: יח"צ

 

סנו סושי משיקה שקיות אשפה אטומות וחזקות במיוחד, בגודל "L" (לארג') לפחים עם ידיות לאחיזה וקשירה נוחה של השקית. 

שקיות האשפה עם ידיות של סנו סושי עבות ואטומות, למניעת טפטופים והן מקופלות באריזה של 60 יחידות, ממנה הן נשלפות אחת-אחת ללא תלישה, לנוחות מירבית בשימוש.

שקיות אשפה עם ידיות סנו סושי – לארג' – סנו סושי
צלם :טל אזולאי.

 

לשמירה על המזון בקלות וביעילות! בתנועה פשוטה של פתיחה ומתיחה על פתח כל כלי, צלחת, תבנית וקערה (אפילו על פני האבטיח החצוי עצמו) – מתפרש כיסוי הניילון באופן מושלם

סנו סושי משיקה כיסוי ניילון עם גומי נצמד לשמירה על המזון – לכיסוי קערות, צלחות וקופסאות בקלות ובנוחות.

כיסוי ניילון עם גומי שומר על טריות ואיכות המזון, מכל הסוגים, ועל ההיגיינה בסביבתו בתנועה פשוטה ויעילה.

הגומי הנצמד והגמיש של הכיסוי מאפשר התאמה למגוון צורות וגדלים של כלים ומוצרי מזון ועוטף אותם בצורה אחידה מכל הצדדים כך שמגן על המזון מחדירת אוויר וחיידקים ומונע פיזור ריחות לא נעימים במקרר.

כיסוי ניילון עם גומי – סנו סושי צלם טל אזולאי
צלם : טל אזולאי.

 

חדש מד"ר פישר: שמפו לתינוק בסדרת קמיל בלו קלאסיק ללא דמעות | לעור עדין ורגיש | בריח המוכר והאהוב

קמיל בלו הינו מותג התינוקות מס' 1 לטיפול בתינוקות וילדים בישראל, והוא כולל מגוון רחב של סדרות ומוצרים המעניקים מענה לצרכים השונים של הטיפול בתינוק החל מיום היוולדו ואילך. המוצרים השונים מוכרים ואהובים על הורים ותינוקות מזה 55 שנה, והם גם הבחירה המועדפת של בתי היולדות בישראל.

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קמיל בלו, ומשיקה את קמיל בלו קלאסיק, שמפו לתינוק  לשימוש יומיומי מגיל לידה,  בנוסחה ללא דמעות, המותאמת לעורם העדין של תינוקות ומוצעת בריח המוכר והאהוב של סדרת קמיל בלו קלאסיק. השמפו מועשר בתמצית פרחי קמומיל להרגעת עור הקרקפת ובפרו ויטמין B5, להענקת לחות, רכות, לסיוע בשמירה על גמישות וחיוניות העור ולמראה שיער בריא.

המוצר נבדק דרמטולוגית, ללא דמעות, היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים, עבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש וכן מבדקי הערכת בטיחות אירופאיים המעידים על התאמתו לעורם העדין של תינוקות.

 

קמיל בלו קלאסיק 1 ליטר
קרדיט צילום: יעל האן

 

לראשונה בישראל מכנסונים במידה 7 למשקל 17 ק"ג ומעלה בנוסף, כל הסדרה החדשה של המכנסונים פותחה עם כיס עצירה ייעודי שנועד למנוע קקי גב.

מותג החיתולים פמפרס זיהה את העלייה בצורך של הורים לתינוקות ופעוטות למידת חיתולים גדולה יותר ומשדרג את סדרת המכנסונים שלו עם מידה גדולה יותר, מידה 7, המאפשרת נוחות מקסימלית והגנה מקיפה מפני דליפות גם במשקלים וגבהים גדולים יותר (מעל 17 ק"ג).

image001
צילום יח"צ

חדש מפמפרס: מגבוני פמפרסHarmonie מגבונים המיוצרים  מ-0% פלסטיק ו- 100% חומרים מהצומח

משבר האקלים וההתחממות הגלובלית העלו בשנים האחרונות את המודעות לחשיבות של שמירה על הסביבה. ספציפית פלסטיק, אשר נמצא במגבונים הלחים אשר נמכרים כיום בשוק, הפך לאחד האיומים החמורים על הים שכן פירוקו האיטי בים (למגבון בד רגיל לוקח בין 300-500 שנה להתפרק בטבע) משחרר חומרים רעילים העלולים להגיע למזון, והוא מהווה סכנה לבעלי החיים.

משקי הבית מדורגים בין שלושת המובילים בכל הקשור לפליטות גזי החממה ולשינויים באופן צריכת משקי הבית יש השפעה אדירה על התפתחות המשבר.

מהסיבה הזו פמפרס משיקה את סדרת המגבונים החדשה  Harmonie אשר, בניגוד למגבונים אחרים, מיוצרים מ-0% פלסטיק ו-100% חומרים מהצומח.

image002
צילום: יח"צ

 

תרומה חברתית לילדי אקים : אקים ראשון לציון מציעה מארז שי לחג החנוכה

חג חנוכה (חל השנה ב– 19 לדצמבר  2023) קרב ובא על כל סמליה לרבות מארזי שי לחג החנוכה.

גם השנה נערכים לחגבסניף אקים ראשוןלציון (הקיימת כ– 40 שנה) עם מארזי שי הכוללים מוצרים איכותיים של חברות מובילות.

מארז השי (בהכשר בד"צ) נמכר בעלות סמלית של 12  ₪  בלבד!אקים מזמינה את מוסדות החינוך (בתי ספר, גני ילדים)וחברות גדולות וארגונים שונים להיערך לשי לעובדים. כמו כן, המארזים מתאימים גם לאנשים פרטים המבקשים לעשות מעשה קטן, חברתי וטוב. כל המכירות הן קודש לסניף אקים ראשון לציון.

מארז לחנוכה של אקים ראשון לציון צילום יולה זובריצקי (3)
צילום יולה זובריצקי

 

אנרגיה במונדיאל: לרגל המונדיאל מותג משקאות האנרגיה, BLU, משיק מהדורה מיוחדת ויוצא בפעילות נושאת פרסים

מותג משקאות האנרגיה BLU משיק מהדורה מיוחדת לרגל המונדיאל תחת השם

BLU Your Teamהמהדורה המיוחדת כוללת פחיות עם הדפסי דגלי המדינות המשתתפות במונדיאל כאשר מאחורי כל לשונית של הפחית מסתתרת אות באנגלית.

בנוסף, יוצא המותג בפעילות נושאת פרסים במסגרתה אוספים את האותיות שמתחת ללשונית, מרכיבים את שמות הנבחרות FRANCE, SPAIN, ARGENTINA, BRAZIL,  ונכנסים להגרלה בה יכולים לזכות בקורקינט חשמלי, אופנוע חשמלי, פלייסטיישן,ו- Iphone14 כולל כרטיס לחצי גמר המונדיאל עם טיסה ומלון. בכל שבוע במשך חמישה שבועות תערך הגרלה בין המשתתפים.

הפרס הגדול בפעילות, אופנוע ואמהה Tmax ,שבו ניתן לזכות גם באמצעות בהגרלה, יוענק למי שירכיב את המילה BLU WORLD

פחית BLU מהדורת מונדיאל
צילום: יח"צ

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות