n
דף הבית / צרכנות / המדף של בתי: באתי, בדקתי המלצתי!

המדף של בתי: באתי, בדקתי המלצתי!

מוצרי טיפוח וביוטי, קוסמטיקה, מותגים בינלאומים, בגדי ים, תיקים, מוצרי טיפוח לשיער, תחתוני ספיגה לגברים, פריימר לקיץ ומוצרי לייף סטייל

WhatsApp Image 2023-05-01 at 17.12.49
צילום: אבי קקון

מותג אליזבת ארדן, המוביל במחקר תחום טיפוח העור מאז 1910, גאה להציג את סדרת האנטי-אייג'ינג הטבעית הראשונה לטיפוח העור – White Tea Skin Solutions.

סדרה חדשנית זו מוכיחה יעילות גבוהה, מכילה את נוגד החמצון העוצמתי מן הטבע, EGCG (תרכובת של פוליפינולים הפועלים כנוגדי חמצון רבי עוצמה המגנים על התא מפני רדיקלים חופשיים, דלקות ומזיקים חיצוניים), המצוי בתה לבן.

בסדרה תמצאו את המוצרים הבאים לפי שלבי ניקוי וטיפוח הפנים:

שלב 1- תכשיר ניקוי עדין ומטהר– נוסחת ג'ל מעלי הדס הממיסה את הלכלוך מטהרת מאזנת ומרגיעה את העור באופן מידי .
עדינה ומתאימה אפילו לעור רגיש. רכיב ייחודי: עלה הדס- הידועים בתכונותיהן המטהרות


שלב 2- תחליב לחות דו פאזי -נוסחה מרגיעה ללא אלכוהול עם תמציות פירות המזינה מעדנת ומאזנת את גוון העור למראה בריא. עדינה ומתאימה אפילו לעור רגיש.רכיב ייחודי: תמציות אבטיח, פרי עדשים ותפוחים: מסייעים לשמר את הלחות , לקבלת זוהר צעיר.

שלב 3- סרום שמן דו פאזי – סרום קליל שנספג במהירות, המשחזר את בהירות העור ואת צעירותו. 

השלב העליון מורכב משמן תה לבן להזנת מחסום העור והשלב התחתון עשיר ב ECEG, תמצית תה לבן ואצות קשת למיצוק, הבהרה וגוון עור אחיד. לאחר הטיפות הראשונות, בהירות העור משוחזרת. רכיב ייחודי- אצות קשת : מעניקות גוון עור צעיר ואחיד

שלב 4- קרם מיקרו ג'ל – המכיל  למעלה מ-6,000* מיקרו-טיפות המתמוססות ברעננות על העור, להכפלת רמות הלחות תוך 15 דקות בלבד. מופעל על ידי EGCG . הוא מבהיר, מסייע להחלקת קמטים ומשפר את המרקם. עדין ומתאים אפילו לעור רגיש.
רכיב ייחודי-  תמצית שורש אנג'ליקה: מסייע בשיפור הזוהר 

שלב 5- ג'ל עיניים מבהיר– ג'ל להבהרת מרקם העור סביב העיניים  White Tea Skin Solutions המופעל על ידי EGCG. מחייה באופן מידי עיניים עייפות ומעניק מראה זוהר וערני. מכיל למעלה מ-2,000* טיפות מיקרו יקרות, המתמוססות ברעננות על העור, קרם ג'ל מרענן זה נמס לתוך העור ומעניק לחות, מבהיר מרגיע ומעדן את מרקם העור באזור העיניים העדין.
רכיב ייחודי- תמצית אלון הים: מטשטשת עיגולים כהים ומפחיתה אותם באופן ניכר לאורך זמן.

image001 (2)
צילום: יח"צ

 

Odeya beauty  מותג מוצרי הטיפוח החדש של הזמרת המצליחה אודיה אזולאי

השנה היתה השנה של הזמרת שפרצה לחיינו כרוח סערה כבשה את הרדיו, הבמות ואת הלב של המדינה ועכשיו משיקה מותג משלה שהיה חלום ישן שלה

סדרת מוצרי הטיפוח לשיער היא סדרה משקמת, ללא מלחים, מבוססת על  פורמולות מתקדמות, מועשרות בשמן קיק וחומצה היאלורונית.

סדרת קרם הגוף מועשרת ברכיבי לחות והזנה המעניקים למגע עור קטיפתי, הפורמולה מועשרת בשמן קיק וחמאת שיאה, כל אחד מהניחוחות נבחר בקפידה. קרם הגוף מותירים את העור נעים למגע ובעל ניחוח נפלא. סדרת ספריי הגוף בשלושה ריחות מדהימים וייחודים המשאירים אחרייך שובל הנשאר לאורך היום. המוצרים אינם מכילים פרבנים ולא נוסו ע״י בעלי חיים.

דגש נוסף שחשוב היה לאודיה לשמור עליו והוא שהמוצרים יוצרו במפעלים כחול לבן שלא עובדים בשבת.

בין המוצרים תמצאו:

שמפו מקצועי ללא מלחים – מועשר בשמן קיק וקרטין טהור, מסכה מקצועית ללא מלחים – מועשרת בחומצה היאלורנית ושמן קיק. 

ספריי גוף מסדרת יסמין – תרסיס בושם בניחוח תמציות פרחים. ניחוח עצי, פרחוני, יסמין ווניל. 

ספרי גוף מסדרת פלורה – תרסיס בושם בניחח תמציות פרחים. ניחוח על בסיס פצ'ולי, מסק ופרחים. 

ספריי גוף מסדרת ורד קלאסי – בניחוח תמציות פרחים. ניחוח מסק פרחוני עם תמציות ורדים. 

קרם גוף מסדרת ורד קלאסי – בניחוח תמציות פרחים. ניחוח מסק פרחוני עם תמציות ורדים. 

קרם גוף מסדרת פלורה – בניחוח תמציות פרחים. ניחוח על בסיס פצ'ולי, מסק ופרחים. 

קרם גוף מסדרת יסמין – בניחוח תמציות פרחים. ניחוח על בסיס פ'צולי, מסק ופרחים.  

IMG-20230430-WA0070
צילום: שגיא סרויה 

 

מעבדות היקארי המובילה את הדור הבא של אנטי-אייג'ינג משיקה את EYE-TECH SET מוצר זוכה הפרסים כולל את מולקולת הזהב מרכיב אנטי-אייג’ינג ייחודי, בוסטר של NAD, שנמצא כמאריך חיים

מעבדות היקארי הינה חברה קוסמטיקה ישראלית, מובילה בתחום מחקר ופיתוח מוצרי אסתטיקה רפואית ומוצרי קוסמטיקה מקצועיים. מדעני החברה ביחד עם צוות מדענים עטורי פרסים מהאוניברסיטה העברית שקדו על פיתוחים שהניבו פטנט ייחודי בתחום מניעת הזדקנות.

סט לטיפול אינטנסיבי באזור העיניים- בסוף שנת 2022 זכו מספר מוצרי החברה בפרסים בתחרות בינלאומית שנערכה בלונדון, ובקטגוריית מוצר העיניים הטוב ביותר זכה איי-טק סט (במדליית ארד).

איי-טק סט נותן פתרון אנטי אייג’ינג מקיף לעור העדין שמסביב לעיניים. הסט כולל מוצר ליום ומוצר ללילה, הפועלים בשילוב לחידוש אינטנסיבי ולשיקום העור, ומקנים תוצאה ניכרת של הצערה והרמת העפעפיים. שני המוצרים תוכננו ביחד לטיפול במספר בעיות: נפיחויות מתחת לעיניים, כהויות מסביב לעיניים, אובדן מוצקות וגמישות, סימני עייפות סביב העיניים. המוצרים כוללים את המרכיב הייחודי NAD NOBEL  שפותח על ידי החברה ביחד עם מדענים מהאוניברסיטה העברית (פרוט מעלה).

מכיל בנוסף מגוון רחב של מרכיבים פעילים אשר פועלים בסינרגיה מושלמת על מנת להמריץ את העור העדין באזור העיניים להענקת אפקט של מתיחה, הבהרת כהויות וצמצום נפיחויות ועיגולים שחורים.

סט הייטק לעיניים של היקארי צילום סטודיו היקארי
צילום: סטודיו היקארי

 

TAKEANAP משיק קולקציות חדשות ומרעננות ומגוון הטבות ומבצעים

מותג העיצוב והלייף סטייל  TAKE A NAP מתחדש כל העת ומשיק לרגל האביב קולקציות חדשות –  מגוון חדש של מצעים לחדר השינה , שמיכות מעבר קלילות, חלוקי רחצה ומגוון מוצרי עיצוב לבית כמו נרות, מבשמים, ומארזי חג.

מותג TAKE A NAP עשה כברת דרך בתחום הטקסטיל והפך למותג איכותי ומוערך. החברה מפתחת , משווקת ומייצרת את מוצרי הטקסטיל המובחרים בארץ ובעולם.

לרגל האביב השיקו TAKE A NAP קולקציית מצעים חדשה ולבנה בעיצוב של קווים נקיים, שקטים תוך כדי תפיסה על סביבת שינה נעימה , רגועה ונינוחה בהשראת בתי מלון יוקרתיים .

בין המוצרים ניתן למצוא: חלוקי רחצה לנשים וגברים עם כובע מפנק, דפיוזר  Inspire Black-מפיץ ריח בבקבוק השחור ריחות פריזאיים בניחוחות טבעיים, נר FEEL טבעי בצנצנת זכוכית עם מכסה– המילוי הוא שעווה טבעית עם פתיל כותנה המפיץ ריח אזורי בניחוח אהוב מסדרת הריחות Feel.בריח הדרים, שמיכות DREAM מעבר קלילות דגם  DREAM  בד אריגה ב- 4שכבות של חוט דק, 100% כותנה , השמיכה עשויה בד כותנה אורגני רך ונעים ועוד מוצרים יחודיים שתשיגו רק בסניפי הרשת ובאתר החברה של- TAKE A NAP

מארז שמיכת במבוק מחיר החל מ 200 שח TAKE A NAP
מארז שמיכת במבוק. צילום: יח"צ

 

חדש בישראל: תחתוני ספיגה רב פעמיים לגברים

מודיבודי – יצרנית תחתוני המחזור הרב פעמיים – מביאה את הבשורה גם לגברים המתמודדים עם דליפות שתן קלות, זיעה וטפטופים.
השקת המוצר החדש לגברים מייתר את השימוש באמצעים חד פעמיים ומחליף אותם בתחתונים ידידותיים לסביבה, נוחים ונעימים על הגוף.

מודיבודי חרטה על דגלה להביא פתרונות חדשניים רב פעמיים לספיגה, והפעם היא מסייעת גם לגברים המתמודדים עם תופעות של נזילות.

תחתוני הגברים החדשים של מודיבודי בעלי בטנה המיועדת לספיגה של לחות, זיעה או דליפות שתן קלות, עשויים בדי היי-טק מנדפי נוזלים השומרים את האזור יבש ונטול ריחות. התחתונים מתכבסים במכונת כבסיה רגילה ועמידים לשנים.

בזכות טכנולוגיית הספיגה של מודיבודי, בטנה סופגת דקה אך אפקטיבית, אין צורך במוצרים חד פעמיים, כך שבנוסף לנוחות, יש לתחתונים ערך אקולוגי: חיסכון בפסולת מזהמת שמתכלה רק כעבור שנים. הצרכנים נהנים מתחתונים סופגים רב פעמיים: לובשים, מכבסים, מייבשים ולובשים שוב.

דגם בריף גברים – בעל רמת ספיגה גבוהה, גזרת בריף האהובה והקלאסית מספקת תמיכה מלפנים עם מינימום התעסקות
*את התחתונים ניתן להשיג רק באתר הרשמי של מודיבודי ישראל

יחצ מודיבודי 1
צילום: יחצ מודיבודי

 

חברת האיפור PUPA MILANO האיטלקית משיקה בימים אלה פודרה חדשה ונפלאה, בעלת מרקם קליל במיוחד שכמעט ואינו מורגש PUPA WONDER ME POWDER – NO – POWDER:

WONDER ME היא פודרה קומפקטית ודחוסה לפנים, קלת משקל ובלתי מורגשת כמו עור שני. הפודרה החדשה מתקנת את גוון העור מבלי להשאיר זכר של אבקה על הפנים ומתאימה לכל סוגי העור, מצמצמת נקבוביות, פגמים ומעדנת את מרקם העור.

ניתן להשתמש בפודרה לאחר מריחת המייק אפ להשלמת האיפור וקבלת מרקם עור אחיד, או כתיקון למייק אפ במהלך היום, ואף בפני עצמה לבד במקום המייק אפ. הפודרה החדשה עמידה בפני זיעה ולחות בזכות אבקות גבישיות ממקור טבעי. הפורמולה המכילה 94.8% מרכיבים ממקור טבעי , ללא טלק וללא מרכיבים ממקור בעלי חיים. עברה מבדקים קליניים ודרמטולוגיים.

ניתן להשיג את הפודרה החדשה PUPA WONDER ME POWDER – NO – POWDER ב- 5 גוונים להתאמה מושלמת

PUPA Wonder Me Powder 89שח פודרה קומפקטית צילום יחצ חול .jpg (3)
צילום: יח"צ חול

 

מותג היופי ג'ייד משיק את: ESSENTIALS OIL SHINE CONTROL PRIMER פריימר למניעת ברק SPF 30 לכל סוגי העור

עונת הרחצה בפתח ומקדמי ההגנה הופכים למוצר מבוקש שנמצא בשימוש תדיר. טיפול יומי בשמש במיוחד בישראל, מומלץ שיהפוך לחלק מטקס הטיפול האישי הקבוע שלך בכל ימות השנה ולא רק בקיץ.

ג'ייד גאה להציג את הפריימר החדש שיש בו הכל:

ESSENTIALS פריימר למניעת ברק SPF 30 הוא פריימר לכל סוגי העור, נטול שומן במרקם ג'ל שמספק גם הגנה מפני השמש וגם מקרינת אור כחול של מסכים, הוא סופח עודפי שומן, מצמצם נקבוביות ומותיר את העור חלק ונטול ברק.

הפורמולה החדשנית שלו מכילה קומפלקס פעיל לאיזון ועידון מרקם העור ורכיבים המגנים על העור מפני גורמים חיצוניים בשילוב עם מקדם הגנהSPF 30  להגנה מפני קרני השמש המזיקות ובכך הוא גם עוזר במניעה של קמטוטים וכתמי עור. הפריימר רחב הספקטרום מגן על העור מקרני UVA ו – UVB כאחד.

ג'ייד ESSENTIALS OIL SHINE CONTROL PRIMER SPF צילום יחצ 149 שח (7)
צילום: יח"צ

 

נועז, יצירתי ומתאים לכולן! ירדן גבריאלי, בעלת מותג בגדי הים, ״אקווה בל״ משיקה את קולקציית בגדי הים שלה לקיץ 2023

״אקווה בל״, מותג בגדי הים לנשים של המעצבת ירדן גבריאלי יוצא בקולקציית בגדי ים חדשה לרגל קיץ 2023. בקולקציה החדשה כל אישה, בכל מידה, תוכל למצוא מענה הולם בעת רכישת בגד ים בקיץ הקרוב. זאת בשל העובדה כי קולקציית הקיץ של ״אקווה בל״ מציעה טווח מידות רחב, החל ממידה מxs ועד למידה לxxl, כאשר הייחודיות של דגמי הקולקצייה היא שכולם מתאימים גם לחזה גדול עד מידה H בחזייה. כמו כן, המותג שם לו למטרה לקדם דימוי גוף חיובי ואהבה עצמית.

ורוד מנג׳טה בהשראת צבע השנה של פנטון וכל גווני הכחול והירוק הכוכבים האמיתיים של צבעי קולקציית קיץ 2023 של ״אקווה בל״. אליהם, מצטרפים גם מגוון עצום של הדפסים יצירתיים, כמו, הדפסים מטאליים, הדפסים פרחוניים, הדפסים מנוקדים ואף הדפסים אקזוטיים.

קרדיט צילום עדן חלמיש. סט LILYA חזיית הלן- 220 שח תחתון מייגן 220 שח 1
קרדיט צילום עדן חלמיש.

 

קולקציית קפסולה פונקציונאלית וקלילה KIPLING בשיתוף המעצבת הקוריאנית MINJU KIM בהדפסים אמנותיים נועזים

JIHOON Minju Multi PRT

תיק כתף בינוני    

הכירי את התיק החדש של קיפלינג.

JIHOON הוא תיק גדול ורחב מספיק שתוכלי לקחת איתך לחוף, לטיולים, לפיקניק או סתם ליום יום. תוכלי לשאת אותו באלכסון או על הכתף, הרצועה הנשלפת והמתכוונת מאפשרת לך לענוד אותו במגוון צורות. התיק בצבעים אופנתיים ופשוט סוגר לך את ההופעה. תא ראשי עם שרוך המכיל: תא פתוח, 2 תאים לעטים, תא קדמי עם רוכסן, 2 ידיות לנשיאה ביד, רצועה מתכווננת הניתנת להסרה, מחזיק מפתחות אופנתי.

KPKI3745P98_1 תיק כתף בינוני JIHOON Minju Multi PRT KIPLING מחיר 499 שח צילום IBAGS-
צילום IBAGS-

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות