n
דף הבית / בת ים / עתירה נגד פיאסצקי: "פוגעת בגוש הליברלי בשביל ג'וב ומעמד אישי"

עתירה נגד פיאסצקי: "פוגעת בגוש הליברלי בשביל ג'וב ומעמד אישי"

ראשי מפלגת העבודה בבת-ים עתרו נגד הכוונה לאפשר ליו"ר מרצ במועצת העיר, קטי פיאסצקי, להתמודד כנציגת המפלגה. במקביל הם חושפים כי הציעו לפיאסצקי שריון ברשימתו של אלי יריב, אך היא סרבה. "אין לה סיכוי לעבור את אחוז החסימה לבד, אבל היא תשרוף מנדט לגוש הליברלי. זה רק אגו". 

קטי פיאסצקי. צילום: ינאי יחיאל
קטי פיאסצקי. צילום: ינאי יחיאל

במפלגת העבודה יצטרכו להכריע בקרוב האם לאפשר לנציגת מרצ במועצת העיר, קטי פיאסצקי, להתמודד במסגרתם בבחירות המקומיות הקרובות בבת-ים. הסיבה: ראשי סניף מפלגת העבודה בעיר עתרו נגד הכוונה לאפשר לה להתמודד, זאת בטענה שהיא מפצלת את הגוש הליברלי בבת-ים ופוגעת בו לצורך קידום אישי, כלשונם. לדבריהם היא לא תוכל לעבור את אחוז החסימה, אך תוריד מנדט לגוש הליברלי בעיר.

את העתירה הגישו יו"ר נעמת במרחב חולון-בת-ים, אלה ונה, יו"ר סניף העבודה יורם אברהם, וממלא מקומו יהודה פנחסוב. לדבריהם, "ההחלטה מפצלת את המחנה הליברלי בעיר ומקדמת אינטרסים אישיים על פני האינטרס הציבורי". הסיבה לכך, הם ציינו, היא העובדה שמפלגת יש עתיד חברה לסיעתו של אלי יריב, וביחד הם מהווים כח משמעותי שצפוי לחבור לראש העיר צביקה ברוט ולגבש יחד איתו את הרכב הקואליציה בקדנציה הבאה.

לדבריהם, הם הציעו לפיאסצקי שריון ברשימה כדי שהיא תצטרף אליהם, אך היא סרבה כאשר לדבריהם הדבר נעשה מטעמים לא ענייניים – אלא כדי לדאוג לקידומה האישי, ולא לטובתו של הגוש הליברלי בעיר.

"לצערנו, המפלגה בראשות מירב מיכאלי לא לומדת מטעויות העבר" נכתב בעתירה, "כפי שפיצלה את המחנה הליברלי והדמוקרטי בבחירות האחרונות לכנסת והביאה עלינו את אסון הממשלה הדיקטטורית, כך מגדילה לעשות בעיר בת-ים כאשר המפלגה מודיעה על תמיכה ומימון של חברת מרצ, וכך מפצלת את המחנה הליברלי בבת-ים ומביאה חורבן על סניף המפלגה בעיר".

גורם בכיר במפלגה ציין כי "בכל הסקרים רואים שלקטי אין סיכוי לעבור את אחוז החסימה, אבל היא יכולה לשרוף לגוש הליברלי מנדט שלם שיילך לפח. הצענו לה שריון והבטחה שהיא תקבל את כל התפקידים שביקשה לקבל מברוט, אבל היא מתעקשת להתמודד ברשימה עצמאית. רק האגו משחק פה, וזו צביעות שהיא מדברת על טובת העיר כשהיא למעשה דואגת לעצמה".

בכירי סניף העבודה הודיעו כי בכל מקרה הם מתכוונים לתמוך ברשימה המשותפת של אלי יריב ושל יש עתיד למועצת העיר, וקראו לפיאסצקי לשקול בכל זאת לחבור אליהם כעת. "הדלת עדיין פתוחה, אבל זה ממש הדקה ה-90. אם היא תרצה היא מוזמנת, וזו ההזדמנות היחידה שלה להיכנס למועצה. בכל תרחיש אחרת היא שורפת קולות ונשארת בחוץ, ואסור לנו בעת הזו לוותר על אף קול".

פיאסצקי מסרה בתגובה כי "לאחר שאלי יריב הצביע נגד תחבורה ציבורית בשבת, נגד הצעה לרישום זוגות חד מיניים, ביקש להסיר מסדר היום הצעה להפסקת תמיכות בגופים שמאדירים עברייני מין והכשיר הקמת אגף חרדי בעלות גבוהה ללא שום הצדקה ארגונית וחברתית – במפלגת העבודה החליטו לתמוך בנציגה ליברלית שתצביע בעד ותקדם את הנושאים האלה. ההיסטריה של יריב, אחרי שחתם על הסכם קואליציוני שכולל את עוצמה יהודית בעיקר מעוררת רחמים ומביכה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מעולה שתשרוף קולות ותשאר בחוץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות