n
דף הבית / באר יעקב / באר יעקב פלילי / הכירו את אייר חלבי: בת 21 שזכתה להיכלל ברשימת הצעירים המבטיחים

הכירו את אייר חלבי: בת 21 שזכתה להיכלל ברשימת הצעירים המבטיחים

הצעירה מראשון לציון הקימה מיזם שינוע ארצי, שהוביל טונות של ציוד ומזון לחיילי צה"ל. היא נבחרה על ידי העיתון "פורבס" בתואר הנכסף 30under30. ל"גל גפן" היא אומרת: "תעזו לחלום ולשאוף גבוה ועם עבודה קשה, התמדה ואמונה, הכל אפשרי"

צילום: יובל יצחקי
צילום: יובל יצחקי

גאווה ראשונית: המגזין היוקרתי "פורבס" בחר לאייר חלבי בת ה-21 בלבד לאחת מ-30 צעירים וצעירים מבטיחים בתחומם.
עם פרוץ המלחמה הקימה חלבי מיזם ראוי לכל הערכה. הצעירה מראשון לציון בנתה חמ"ל שינוע ארצי שבאמצעות מתנדבים הוביל טונות של ציוד ומזון לחיילים בדרום ובצפון. החמ"ל מחבר בין אזרחים וכוחות הביטחון לצורך שינוע בחירום, הסעות חיילים, הובלת ציוד לחיילים ולמשפחות מפונות, כמו גם מזון לחיילים. המיזם משלב כלים טכנולוגיים שמקלים ומזרזים את תהליך השינוע ומערב אנשי ביטחון שבודקים את אמינות מציעי ומבקשי השינועים.
"אני קמה בבוקר מתוך ידיעה שאני עושה משהו לתרום ולהעניק מאיתנו לאחרים, וזה נותן משמעות עמוקה לעבודתנו", סיפרה.
היא כאמור רק בת 21 היא מנהלת פרויקטים ואת המיזם הקימה עם חברתה גפן ימין. "הכרנו בכנס ומיד נוצר ביננו חיבור טוב והבנו ששתינו באותו ראש עסקי, יזמי ושאפתני".
בצבא שירתה אייר בתפקיד מודיעיני מסווג בחיל הים. "פיתחתי מיומנות חשיבה אנליטית, יכולת תכנון מעמיקה וקבלת החלטות תחת לחץ – ניסיון שחישל אותי והעניק לי כלים ייחודיים להתמודדות עם אתגרים מורכבים".

צילום: יובל יצחקי
צילום: יובל יצחקי

 

את רק בת 21. איך התחושה להיבחר?
"זו תחושה מדהימה. אני לא מעכלת. זה החלום של כל יזם להיכנס לרשימה הנחשקת הזו ואני מודה על הזכות להיבחר".

מה עצת הזהב שלך להצלחה?
"עצתי לצעירים ובמיוחד כאלו שמתמודדים עם אתגרים וחוסר ביטחון, פשוט תעשו! כשהתחלתי את הדרך שלי בעולם היזמות פשוט פעלתי ותוך כדי דברים התחילו לקבל צורה ולקבל וודאות, וזה בסדר גם שלא תהיה ודאות כי זה חלק מהדרך. ממש כמו בחמ"ל, לא חשבנו פשוט פעלנו והתחלנו להריץ דברים ותוך כדי קיבלנו תמונה ברורה יותר על איך אנחנו מפעילות את כל האופרציה הזו.
בנוסף אני רוצה שתעזו לחלום ולשאוף גבוה ועם עבודה קשה, התמדה ואמונה, הכל אפשרי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 14.02.07_4d2b17e4

חנות עלתה באש בבת ים

תפריט נגישות