n
דף הבית / בת ים / חשד: הירי בטיילת בת ים קשור לסכסוך של לחיאני

חשד: הירי בטיילת בת ים קשור לסכסוך של לחיאני

פרסום ראשון: גורמים בכירים בודקים חשד שהירי קשור לסכסוך עבריינים עם שלומי לחיאני, שבאחרונה הוצמד מטען למכוניתו, ומטען נפץ אחר הושלך לעסק של משפחתו בטיילת. החקירה נמשכת.

לחיאני
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בזמן שבמשטרה ממשיכים לחקור את אירוע הירי במוצאי השבת האחרונה (15.7.23) בטיילת בת-ים, ל"גל גפן" נודע כי נבדק גם חשד לפיו הירי היה חלק מסכסוך עבריינים, בו מעורב גם ראש העיר לשעבר, שלומי לחיאני.

הסיבה: לחיאני, לדברי בכירים במשטרה, מסוכסך בשנים האחרונות עם עבריינים, חלקם מהמגזר הערבי, על רקע פעילות משותפת, ובמשטרה אף טרם הצליחו לעצור את נציגי משפחות הפשע שעומדים מאחורי ניסיון החיסול של לחיאני לפני כשנה וחצי. אז, כזכור, הוצמד מטען חבלה למכוניתו שעמדה בסמוך לביתו בטיילת בת-ים, אך לחיאני שהה באותם הימים בחו"ל והמטען התגלה ונוטרל על ידי חבלני המשטרה ללא נפגעים.

אירוע ירי בטיילת בת ים צילום חגי ניתאי
אירוע ירי בטיילת בת ים | צילום: חגי ניתאי

בחדשות 13 פורסם אז על ידי הכתב עמרי מניב, כי במשטרה העריכו שמדובר ב"סכסוך עסקי של לחיאני עם עבריינים" כלשונם, לאחר שהוא ואחיו כבר ניצלו בשנים קודמות מניסיונות התנקשות קודמים. אחיו אף נפצע קל באחד מניסיונות החיסול שלו. גורמים במשטרה העריכו כי מדובר בבני מיעוטים השייכים לאחת ממשפחות הפשע המוכרות, אך עד היום טרם הצליחו לפענח את המקרה.

במקביל, לפני כחצי שנה, השליכו עבריינים מטען חבלה באמצע הלילה לאחד העסקים בטיילת השייכים למשפחתו של לחיאני. במשטרה אמרו אז כי מדובר בניסיון להעביר מסר, והאירוע הסתיים בנס ללא נפגעים לאחר שבסמוך למקום הפיצוץ שהו כמה נערים באותו הזמן.

גם במקרה הזה העריכו במשטרה כי מדובר בבני מיעוטים מהמגזר הערבי שנשלחו על ידי אחת ממשפחות הפשע לסגור חשבון עם לחיאני או להעביר מסר בשל חובות כספיים, זמן קצר לאחר שלחיאני חזר לארץ משהות ארוכה בחו"ל.

למרות שהאיזור כוסה בינתיים במצלמות אבטחה רבות, לא הצליחו במשטרה לזהות את כלי הרכב של העבריינים והם טרם נעצרו. החקירה בנושא נמשכת.

למרות התקרית במוצאי השבת האחרונה, בכירים במשטרה ציינו כי "כמות האירועים הפליליים בבת-ים נמוכה משמעותית מכל הערים השכנות, כמו חולון, ת"א או ראשל"צ, אך עם זאת כמו בכל עיר גדולה יש לצערנו גם אירועים כאלה והמשטרה עושה הכל על מנת לפענח את המקרים הללו ולוודא שעבריינים לא יפריעו לשגרת יום של תושבי העיר".

ממטה לחיאני נמסר בתגובה: הנושא נמצא בחקירת משטרה ואני סומך שהם יגיעו לחקר האמת. לא נירתע מאף אחד שמנסה להפחיד אותנו. בקרוב נחזיר את הביטחון לרחובות בת ים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות