דף הבית / חדשות העיר משני / "אופוזיציה זו לא מילה גסה"

"אופוזיציה זו לא מילה גסה"

רונן דמארי

 

חברי האופוזיציה בעיר הם: ארבעת חברי סיעת רק ראשון – ציון כהן, אייל מושיוב, אפרת אברמוביץ ומירב שמואל דולב, דורון אוזן ויפעת מאירוביץ' –יפת. נכון למועד סגירת הגיליון סיעת הליכוד בראשות יוסי חממי, טרם חתמה רשמית על כניסתה לקואליציה, אולם ל"גל גפן" נודע כי המהלך נמצא בשלבי סגירה אחרונים וכי נותרו רק נושאים ספורים שטרם התקבלה הסכמה לגביהם במהלך המשא ומתן. חממי, אחד מרואי החשבון המנוסים והמוכרים בעיר, צפוי לעמוד בראשות ועדת הכספים ולהיות אמון על מינהל הכספים, לרבות גזברות והכנסות.

גורמים בעירייה ידעו לספר כי במינהל הכספים מרוצים מהמהלך המתגבש, בין היתר בשל היכרות אנשי המקצוע עם חממי ובשל הידע הנרחב שלו בתחום.

בהודעה שפרסם השבוע מושיוב הוא ציין בין היתר: "מושבי במועצת העיר יהיה באופוזיציה, בצידו השני של המתרס. רבים מבוחריי ומפעיליי רצו לראות אותי בקואליציה מוביל בעשייה כפי שעשיתי עד כה, אבל פוליטיקה זו פוליטיקה והחיים הציבוריים אינם 'תוכנית כבקשתך'.

אופוזיציה זו לא מילה גסה, לאופוזיציה יש תפקיד חשוב ומשמעותי בדמוקרטיה, סוג של שומר סף בכל דבר ועניין, ותסמכו עלי שגם שם אשמיע את קולי כשאצטרך לעשות זאת. למיטב ידיעתי ולשמחתי נמצאים איתנו באופוזיציה חברי מועצה מהטובים שידעה העיר בעשר השנים האחרונות, אנשי ציבור מעולים, מנוסים ובעלי עשייה רבה, כולנו יחד נפעל כגוף אחד, בתיאום, בערבות הדדית, ברצינות ובנחישות ונמשיך את עשייתנו גם משם. אשמח לסייע בכל הקשור לעיר ולעירייה, אשמח לקבל מכם הצעות לייעול, לשיפור, תלונות, בעיות וכל דבר שאתם חושבים שיכול לעניין אותי הקשור לעיר ולהתנהלות.

אני חייב את עזרתכם כדי להצליח, להציע הצעות לסדר לטובת העיר והתושבים, כדי לבקר ולשמור על המערכת העצומה הזאת שנקראת עיריית ראשון לציון".

יוסי חממי
אייל מושיוב

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות