n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ולד קפוסטין הודיע על התמודדותו בבחירות למועצת העיר

ראשון לציון: ולד קפוסטין הודיע על התמודדותו בבחירות למועצת העיר

האג'נדה: לעזור לכולם ולא כסיסמה. על חברי המועצה כיום: חלקם, אפילו די בכירים, עדיין מתנהלים כילדי הגן. הבחירות הקודמות: הצלחתי להביא 1000 איש שיצביעו עבורי. ולאד קפוסטין מתכוון להתמודד והפעם הוא מתכוון להצליח.

WhatsApp Image 2022-10-04 at 11.58.26
ולאד קפוסטין. צילום פרטי

ולד קפוסטין (44 ) נשוי + 3, פעיל חברתי מוכר בעיר שמעלה לא מעט ביקורת על התנהלות העירייה סיפר בערב החג ל"גל גפן" על כוונתו להתמודד למועצת העיר בבחירות שיערכו בעוד שנה בעיר.

"לצערי, לניהול העיר חסרים בקרב חלק מהנהגת העיר יושרה, הגינות אמינות ועוד כמה דברים בסיסיים שמאפיינים את בני אנוש. אולי זה ישמע יותר מדי מתנשא אבל אני חושב  שאוכל לתרום קצת מהדברים האלה" מסביר ולאד ומסביר מדוע החליט לשוב ולהתמודד בבחירות הבאות.

אומנם הבחירות יערכו בעוד כשנה וחודש אבל קפוסטין לא יושב על החומה ובארבעת השנים שעברו מהבחירות האחרונות הוא מותח ביקורת על התנהלות העיר החל מניקיון לביטחון, קשישים, עץ חג מולד, מסייע לתושבים, שולח מכתבים לראש העיר ואין לו רגע דל.

"בפעם קודמת התמודדתי ברשימה עצמאית וזה לא היה פשוט" מסביר קפוסטין "לא הצלחתי להיכנס למועצה אך עדיין הבאתי השג לא רע, מעל 1,000 קולות מה שלא הצליחו להביא חברי מועצה מקיימים שהתמודדו או שהביאו קצת יותר ממני. עובדה זאת נתנה לי כוח להמשיך כי הציבור כן נתן בי אמון"   לשאלתנו אם ירוץ לבד או בשיתוף פעולה עונה קפוסטין "לא פסלתי אז וגם אינני פוסל היום שיתופי פעולה. אם יהיה פרטנר עבור רשימה משותפת, אשקול זאת"

איזה חבר מועצה אתה מעריך?

נכון להיום יש לא מעט חברי מועצה שאני ביחסים טובים איתם גם מתוך האופוזיציה וגם מתוך הקואליציה שיחד איתם אני מצליח לעזור ולקדם נושאים שונים. אני משתף פעולה עם כל אחד שמשתף פעולה איתי הכל למען הציבור ואני שמח שיש לא מעט חברי מועצה שמבינים זאת,לצערי, ישנם גם כאלה, אפילו די בכירים, שלמרות המראה הבוגר וגילם המבוגר, עדיין מתנהלים כילדי הגן , איתם לצערי לא ניתן לשתף פעולה למרות שניסיתי.

איזה אג'נדה אתה רוצה לקדם? 
אג'נדה היחידה שלי היא – טובת הציבור! המטרה, להכריע  ולחייב את המערכת לעבוד למענו ולא למען עצמה.

יש לא מעט נושאים שקרובים לליביי כמו רווחה,קליטה,חינוך ועוד. אני פעלתי וממשיך לפעול כמעט בכל התחומים הנוגעים לכלל התושבים וכמובן אחד התחומים העיקריים הוא קליטה. מכוון ואני דובר רוסית,כאשר במהלך שנים,אני חושב, עשיתי לא מעט עבור המגזר דוברי רוסית בעיר,עדיין יש מה לקדם ומה לשפר עבורו. זאת גם אחת הסיבות להתמודדות,ייצוג הולם ואמיתי למגזר דוברי רוסית בעיר,נציג שמכיר את צרכיו ולא מתעסק בלפלג, כפי שזה קורה היום בעקבות מלחמה בין רוסיה לאוקראינה אלה לתת מענה שווה ומכובד בלי קשר לארץ מוצא והשקפות פוליטיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות