דף הבית / חדשות העיר משני / גיל שוחט והתזמורת הסימפונית ראשון לציון על הבמה

גיל שוחט והתזמורת הסימפונית ראשון לציון על הבמה

רונן דמארי

גיל שוחט (44) הוא פסנתרן, מלחין ומנצח, ובשנים האחרונות גם בעלים של חברת הפקות. שוחט מנגן מגיל 6 עובד מגיל 12 זכה בכ-15 פרסים בינלאומיים. ומלבד כל עיסוקיו המופלאים, שוחט ממשיך במסורת סדרת הקונצרטים תחת ניצוחו בכל הארץ ולאחרונה השיק סדרת מופעים חדשה וייחודית להיכל התרבות ראשון לציון, בהם מוסיקה קלאסית פוגשת ז'אנרים מוסיקאליים אחרים כמו ג'אז, פופ ומוסיקת עולם.

במהלך סדרת המופעים של גיל ובשיתוף פעולה עם התזמורת הסימפונית ראשון לציון, הם יארחו את מירי מסיקה, אבי קושניר, חנה לסלואו, דני סנדרסון, מירי מסיקה, מרינה מקסימיליאן, נתן דנטר מיקי קם ועוד ממיטב המוסיקאים המוכרים בישראל. באמצעות עיבודים ושילובים חדשים ומעניינים מוענקת משמעות ואמירה אחרת לקטעים המוזיקליים עם הרבה קומדיה.

גיל בעברו שירת כמתאם ומפקד התזמורת הקאמרית והלהקות הצבאיות, וכפסנתרן הרשמי של צה"ל ומאז שזוכר את עצמו הוא אמן יוצר – "החל מגיל חמש, כשגיליתי את העולם המוזיקלי, הייתי מסתגר בחדר ומקשיב ליצירות מוזיקליות. הייתי ילד בודד. הקשבתי ליצירות ולמדתי אותן. כל הימים האלה שהייתי לבדי זה מה שעיצב אותי. היום כשאני בכל ערב נותן את הידע הזה ל-1,000 איש מולי, אז אומנם אני מול 1,000 איש אבל לבד על הבמה. הבדידות הזאת נשארה מהילדות וכנראה תלווה אותי עד יומי האחרון. אני לא חושש ממנה. הייתי ילד שאוהב להיות לבד. הייתי אמן כבר אז".

שוחט הוא אב לתאומים בני שלוש – אפריל ויהונתן, שנולדו בעקבות הורות משותפת עם ידידה. בעל תואר ראשון ושני מאת אוניברסיטת תל אביב. לאחר שסיים את לימודיו באקדמיה למוסיקה בתל אביב, המשיך ללימודי תואר שלישי באקדמיה הלאומית למוזיקה ברומא ובאנגליה.

הרגעים המאושרים בחייו, אומר גיל שוחט, לא קשורים לקריירה המוזיקלית חובקת היבשות שלו, לא לבחירה שבחר בו מגזין "פורבס" כ"דמות המשפיעה ביותר בתחום המוזיקה בישראל", לא לפרסים הרבים שבהם זכה, בהם פרס ראש הממשלה ופרס אבירות מטעם ממשלת צרפת, לא לניצוח על התזמורות הגדולות מבייג'ינג ועד ורמונט, לא לאופרות שכתב או לסימפוניות שהלחין "הרגעים הכי מרגשים בחיי היו כאן, בלילות, כשאני שוכב על הספה בתחתונים ועל החזה שלי שוכבים יהונתן ואפריל, התאומים שלי". הוא מסכם.

גיל שוחט. צילום: דני מילר
גיל שוחט. צילום: דני מילר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות