דף הבית / חדשות העיר משני / גאווה עירונית: כנרים צעירים

גאווה עירונית: כנרים צעירים

רונן דמארי

300 תלמידי כינור מכל הארץ הגיעו ביום שני שעבר למפגש כנרים ארצי בתוכנית "מפתח" והתזמורת הפילהרמונית הישראלית בהיכל התרבות תל אביב. בית ספר "מרחבים" ומרכז המוזיקה העירוני שלחו ששה נציגים בגילאי תשע עד 14 להשתתף ביום גדוש זה אשר בו היו סדנאות, כיתות אמן המותאמות לגילאים ולרמות השונות של הכנרים הצעירים וקונצרטים.

בתוך כך נמסר כי כבוד עירוני מיוחד הוא שתושבת העיר, המורה לכינור והמנצחת תמי אורדו, הוזמנה על ידי הנהלת התזמורת הפילהרמונית להדריך, להוביל ולנצח סדנה של כנרים צעירים באולם הגדול של ההיכל. בסדנה זו לקחו חלק 150 תלמידי כינור אשר ניגנו יחד ארבע יצירות קלאסיות בתזמורת כינורות שהתחלקה לשלושה קולות.

ד"ר ארנה ברן, יו"רית הנהגת ההורים של בית ספר "מרחבים" מספרת: "הייחודיות הבית ספרית במרחבים קשורה למצויינות של כל פרט ופרט. כחלק מהמצויינות הבית ספרית, מסורת היא בבית ספרנו שהילדים מנגנים בכינור. יש לנו השגים רבים בתחום זה ולא אחת ילדי הכינורות של בית הספר מוזמנים לנגן באירועים שונים. השתתפות תלמידי מרחבים ומרכז המוזיקה העירוני בכנס והנגינה יחד עם נגני הפילהרמונית, תרמה רבות לקידום התלמידים והיא ללא ספק גאווה עירונית".

צילום: שי זקיף
צילום: שי זקיף

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות