n
דף הבית / ראשון-לציון / ספורט ראשון לציון / קשתי ראשון לציון ממשיכים לשבור שיאים

קשתי ראשון לציון ממשיכים לשבור שיאים

שחר קליינר ורומי מימון, קשתי אגודת מכבי ראשון לציון, ניפצו שני שיאי ישראל

שחר קליינר צילום איגוד הקשתות בישראל
שחר קליינר

התעלות של שניים מקשתי מכבי ראשון לציון, שחר קליינר (גברים) ורומי מימון (נשים), ששברו שיאים לאומיים בחץ וקשת בתחרות על כרטיס לאליפות העולם בסוף השבוע האחרון, הוכיחה כי מדובר במועדון עם עומק פנטסטי, זאת ממש באותו חודש בו שמאי ימרום חוזר למועדון שבספורט-כיף ראשון לציון, עם מדליות מ"גראנד-פרי אנגליה".

הפעם, שיא לאומי לבוגרים ונוער נקבע במטווח הלאומי שבמכון ווינגייט על ידי שחר קליינר בן ה-20, שירה 669 נקודות בקשת האולימפית ריקארב ושיפר בנקודה אחת את שיא ישראל.

ממש אותו מספר נקודות, 669, השיגה רומי מימון בת ה-19 בקשת הקומפאונד ובכך שיפרה ב-9 נקודות את שיאה הלאומי לנערות אותו קבעה לפני שנה בסלובניה.

קליינר: "אני שמח לראות שהעבודה הקשה והמאמץ המתמשך שלי משתקפים בשיפור התוצאות. תודה מתמשכת למכבי ראשון לציון על התמיכה רבת השנים ועל החופש המקצועי שניתן לי בשנה האחרונה ללמוד ולהתאמן בצורה המיטבית ביותר״.

מימון, שסיימה שישית בגראנד-פרי אנגליה יחד עם ימרום בתחרות המעורבת, במדי נבחרת ישראל, אמרה לאחר השיא החדש: "תחושה מאוד מספקת להרגיש שעבודה קשה משתלמת. זה משהו מעודד לקראת התחרות בסלובניה שבה אני הולכת להפציץ גם באינדיבידואלי וגם במיקס-טים עם שמאי ימרום".

רומי מימון צילום איגוד הקשתות בישראל

רומי מימון. צילומים: איגוד הקשתות בישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

ראשון לציון: מי ראה את דביר?

תפריט נגישות