n
דף הבית / בקעת אונו / קריית אונו: סוכת האמנים בקריית אונו

קריית אונו: סוכת האמנים בקריית אונו

סוכת האמנים בקריית אונו היא יוזמה מקומית בביתם של תומר ואושרת משרקי מקריית אונו, אשר חברו השנה אל "גלריית המקלט", הגלריה הראשונה בשכונה חרדית בירושלים שצמחה מן השטח באופן עצמאי עד אשר קבלה את ההכרה של משרד התרבות לפעילות האמנות.

סוכת אמנות 2
חיבור לבבות בסוכה של משפחת משרקי צילום: משפחת משרקי

החיבור בין שתי היוזמות הללו בא מתוך רצון ואג'נדה לאפשר ליוצרים ולאמנים להנגיש את היצירות אל הקהל הרחב במרחבים פחות רשמיים ובהקשרים הקרובים לתרבות היהודית המקומית הייחודית.

 

בהתאם לכך, השנה הסוכה המסורתית של משפחת משרקי, קיבלה פן נוסף עכשווי המתכתב עם האמנות היהודית העכשווית. הסוכה עוצבה על ידי אמנים ואוצרת אמנות מקצועית מגלריית המקלט בירושלים והאושפיזין בסוכה הן יצירות אמנות של אמנים ואמניות שחלקם עברו כברת דרך וחזרו בתשובה. לכל אחד מהם סיפור אישי מרתק. היצירות כולן מתמודדות עם המפגש בין ארץ לשמיים, בין קודש לחול. בין הנקודה לקו.

 

אושרת משרקי, בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית קהילתית ויזמית חברתית לאחר שעות העבודה, העסוקה בחיבור בין כל גוני הקשת בחברה הישראלית דרך מיזמים סביב מעגל השנה. זוהי השנה התשיעית למיזם "הסוכה המחברת" בבית משפחת משרקי.

 

אושרת משרקי, תושבת העיר קריית אונו ויוזמת הסוכה: תודה לבורא עולם על הרוח הטובה, על היצירתיות, על החיבורים. תודה לראש העיר, מר ישראל גל ומקורביו. תודה לכל מי שתרם להצלחת ההפקה, לכל האומנים השותפים. תודה לאחים גת שהנעימו את הערב באהבה ומתוך אמונה גדולה במיזם. מטרת המיזם להדגיש  שכל אחד מאתנו הוא עולם ומלואו, כל אחד מאתנו הוא נקודה ויצירת אומנות של ממש ויחד אנו יוצרים קוים של יופי וטוב משותף."

 

תמונה: חיבור לבבות בסוכה של משפחת משרקי

צילום: משפחת משרקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות