n
דף הבית / ראשון-לציון / ספורט ראשון לציון / מדליית כסף היסטורית לקשת שמאי ימרום ממכבי ראשון לציון!

מדליית כסף היסטורית לקשת שמאי ימרום ממכבי ראשון לציון!

היסטוריה במועדון קשתי מכבי ראשון לציון נקבעה על ידי הקשת המוכשר שמאי ימרום שזכה בשלוש מדליות בגראנפרי הבינלאומי באנגליה כולל כרטיס למשחקי אירופה, כולל מדליית כסף אישית וארד קבוצתית עם נבחרת ישראל. אלו הן המדליות היוקרתיות אי פעם מתוצרת המועדון שנמצא בספורט-כיף ראשון לציון.

שמאי ימרום צילום איגוד הקשתות בישראל

שמאי, רק בן 18, זכה במדליית הכסף לאחר שהפסיד בקרב הגמר בדגם הקומפאונד בו גם זכה בארד הקבוצתי יחד עם נבחרת ישראל בלילשל, אנגליה, וכן במדליית ארד אישית בתחרות על הכרטיס למשחקי אירופה בו הוא זכה ועל כן ירשום הופעת בכורה במפעל זה הקיץ בפולין.

שמאי ימרום 3 צילום איגוד הקשתות בישראל

שמאי וחברתו למכבי ראשון לציון, רומי מימון, ייצגו את ישראל בתחרות המעורבת בה הגיעו אל מקום 6, כשמימון מסיימת במקום 17 בתחרות האישית לנשים. עוד הישגים למועדון: אייל רוזינר דורג 9 בקשת הריקרב האולימפית, שירה איפרגן 17.

שמאי ימרום 2 צילום איגוד הקשתות בישראל

שמאי ימרום: "אחרי שעונת החורף לא הייתה מה שקיוויתי אני שמח שפתחתי את עונת הקיץ של 2023 כמו שצריך. זו המדליה הבינלאומית הראשונה שלי בבוגרים אז אני מאוד שמח שאני סופסוף מתחיל להוכיח את הרמה שלי בבוגרים.

שמאי ימרום 4 צילום איגוד הקשתות בישראל

בנוסף השגתי שם כרטיס למשחקי אירופה שזה משהו שכיוונתי אליו זמן רב. היתה רוח קשוחה אבל הרבה אימוני כושר ולמידה על קריאת רוח עם מאמן הנבחרת ריצ׳ארד פירסטמן איפשרו לי להתעלות בתנאים אלו בעיקר במוקדמות שבהן דורגתי ראשון".

שמאי ימרום1 צילום איגוד הקשתות בישראל

צילומים: איגוד הקשתות בישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות