n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מינוי חדש לתפקיד יועצת ראש העירייה לענייני בע"ח: איריס חזן

מינוי חדש לתפקיד יועצת ראש העירייה לענייני בע"ח: איריס חזן

אתמול בישיבת מועצה, ראש העיר רז קינסטליך מינה לתפקיד יועצת ראש העירייה לענייני בעלי חיים, את איריס חזן המוכרת בעיר ופועלת רבות למען בעלי החיים. חזן: "אני מתכוונת לעשות דברים טובים פה בעיר לרווחת בעלי החיים והפעילים שנותנים מזמנם ועוזרים"

איריס חזן וראש העיר רז קינסטליך
איריס חזן וראש העיר רז קינסטליך

לאחר ישיבת מועצה סוערת שהתקיימה אתמול וגרמה סערה גדולה בגלל דבריו של הרב אריה כהן: https://bit.ly/3oEHWOI יש גם דברים טובים והפעם לטובת בעלי החיים בעיר. ראש העיר רז קינסטליך מינה לתפקיד יועצת ראש העירייה לענייני בעלי חיים, את איריס חזן. 

חזן: "שמחתי לקבל מראש העיר את המינוי כיועצת שלו לענייני בעלי חיים ואני מתכוונת לעשות דברים טובים פה בעיר לרווחת בעלי החיים והפעילים שנותנים מזמנם ועוזרים. אני שמחה שראש העיר קשוב וידוע כאיש עם חמלה למען בעלי החיים, אין לי ספק שיחד נעשה כאן דברים טובים ונוביל את ראשון לציון להיות ספינת הדגל לכל הערים בארץ".

כזכור לפני מספר חודשים קמה "הועדה לטיפול בבעלי חיים" לאחר שחזן פנתה לראש העיר עם ההצעה להקים את הועדה החדשה בעיר, והיא אף מונתה כמ"מ יו"ר הוועדה.  כאמור אתמול נכנסה חזן לתפקידה החדש והיא נחושה  לפעול ולבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר.

רז קינסטליך: "לפני מספר חודשים, בשיחה שקיימתי עם איריס, היא הציעה לבוא ולסייע כיועצת בהתנדבות, לנושא בע"ח. ידוע לכל, כי איריס פעילה ותורמת שנים רבות לנושא בע"ח אשר נמצא בנפשה ולכן נענתי בשמחה להצעתה. אני תמיד מוכן לקבל באהבה ייעוץ ועזרה מתושבים ותושבות מעורבים ואכפתיים ובוודאי בנושא בעלי החיים, שכל כך חשוב לי ולתושבי העיר."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות