n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שוטר מראשון לציון מואשם כי תיעד זוגות במצבים אינטימיים ללא ידיעתם

שוטר מראשון לציון מואשם כי תיעד זוגות במצבים אינטימיים ללא ידיעתם

כתב אישום חמור הוגש כנגד שוטר במשטרת ראשון לציון שבמשך שנתיים צילם זוגות בעירום אחרי שתפס אותם בחניונים ברחבי העיר

חניון לילה רכב צילום PIXABAY
אילוסטרציה: PIXABAY

על פי כתב האישום בין השנים 2020-2022, בזמן ששימש כסייר במשטרת ראשון לציון, במספר רב של הזדמנויות הסריט וצילם הנאשם באמצעות המצלמה בטלפון הנייד אשר ברשותו, גברים ונשים המקיימים יחסי מין ברכבים פרטים בחניונים שונים ברחבי העיר ראשון לציון זאת ללא ידיעתם והסכמתם.

בחלק מהמקרים ניגש הנאשם לרכבים הפרטיים בהם זיהה אנשים מקיימים יחסי מין, הציג עצמו כשוטר בתפקיד וביקש לקבל לידיו תעודות מזהות לצורך בידוק תוך שהסריט את הנבדקים כשהם ערומים והתמקד בצילום באיברן האינטימי של הנשים.

בנוסף, הוא מואשם כי היה עוצר נשים במהלך נסיעה, מבקש רשיונות ולמעשה באותו הזמן מצלם את גופן ללא ידיעתן כשהוא לא מפעיל את מצלמת הגוף שלו כמתחייב בנהלי המשטרה.

השוטר הנאשם, פעל בעיקר בחניונים במערב ראשון לציון דוגמת חניון הסופרלנד והחניון בנווה דקלים. השיטה הייתה קבועה: הוא היה מזהה זוג ברכב, מפעיל את המצלמה ופותח בהפתעה את הדלת כשהוא מצלם ומבקש תעודות זהות מהזוג המופתע.

השוטר מואשם בפגיעה בפרטיות, מעשה מגונה, מרמה והפרת אמונים. אם יורשע, קיימת אפשרות שיוטל על הנאשם מאסר בפועל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות