n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שבוע התעסוקה יתקיים בראשון לציון

שבוע התעסוקה יתקיים בראשון לציון

עיריית ראשון לציון ומרכז הזדמנות – מרכז התעסוקה של המינהל לשילוב חברתי, בשיתוף עם משרד הרווחה ומשרד העבודה, יקיימו שבוע תעסוקה מיוחד וללא תשלום לתושבות ולתושבי העיר. בשבוע המיוחד, שיתקיים בין התאריכים 11-14 ביוני, יהיו מגוון הרצאות בנושאי כתיבת קורות חיים, זכויות עובדים, הכשרות, בינה מלאכותית, חשיפה למשרות שונות ועוד

יריד תעסוקה צילום דוברות ראשון לציון

במסגרת שבוע התעסוקה, שיתקיים בין התאריכים 11 ל-14 ביוני, יתקיימו הרצאות במגוון נושאים שיועברו על ידי אנשי מקצוע ושיעניקו למשתתפים כלים במגוון רחב של נושאים מעולם התעסוקה. בין היתר: מיומנות כתיבת קורות חיים (כולל באנגלית), בניית תדמית אישית, זכויות עובדים במקום העבודה, הכשרות מקצועיות, השפעתה של בינה מלאכותית, חשיפה למשרות שונות ועוד.

כל ההרצאות ללא תשלום, אך יש להירשם מראש בלינק: https://tikshuv.rishonlezion.muni.il/hito/#/survey/d510bc

ראש העירייה, רז קינסטליך: "לאורך כל השנה אנחנו פועלים רבות לקידום ולעידוד תעסוקה וערוכים לסייע במתן כלים למציאת תעסוקה הולמת. שבוע התעסוקה המיוחד יאפשר לתושבות ולתושבים לדעת יותר על הזכויות שלהם וכיצד למצות אותם, יחשוף אותם למשרות שונות ויעזור לממש את הפוטנציאל התעסוקתי של המעוניינים בכך. אני מזמין את כולם לבוא ולקחת חלק בפעילויות המגוונות ולקבל סיוע והכוונה משלל מרצים ומעסיקים מנוסים".

מ"מ וסגן ראש העירייה, מחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי: "אני מזמין את התושבות והתושבים שמחפשים עבודה או אפיק תעסוקתי חדש, להגיע לשבוע התעסוקה המיוחד שלנו ולקבל הכוונה ללא כל תשלום. לאורך כל השנה, מרכז הזדמנות שפועל במינהל לשילוב חברתי, מציע מגוון שירותים ללא כל עלות, ואני קורא לכל תושב שצריך סיוע, הכוונה ומימון שינוי תעסוקתי להגיע אלינו".

יריד תעסוקה 1 ראיון צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. גאיה וייס

    שלם. שמי גאיה וייס כתושבת חוזרת לראשון לציון בעלת תואר ראשון והסמכה עם נסיון לטיפול מסטר ומרצה בN.L.P אשמח לעבודה בחינוך אשמח לעשות הרצאות על רגשות ומחשבות התפתחות אישית התמכרויות נפגעות מין נוער בסיכון או לעבוד בעבודה מכובדת היות ומגדלת 4 ילים לבד. בנוסף ניסיון חיים עם אלימות במשפחה ומוות קליני. תודה לעונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות