דף הבית / כללי / מפיק מראשון לציון חשוד בהעלמת הכנסות בסך מיליוני שקלים

מפיק מראשון לציון חשוד בהעלמת הכנסות בסך מיליוני שקלים

מהחקירה עולה כי על פי החשד, בין השנים 2012-2016 לא דיווח המפיק לרשות המסים על הכנסות של כ- 3,000,000 ₪. החשוד הודה בחשדות המיוחסים לו

רונן דמארי

בית משפט השלום בראשון הורה על מעצרו ושחרורו בערבות של מפיק הופעות של אמנים זרים בישראל. המפיק חשוד בהעלמת הכנסות של מיליוני שקלים בשנים האחרונות. את החקירה בתיק ביצעו אנשי פקיד שומה חקירות מרכז.
כמפורט בבקשת המעצר, החשוד (55) מראשון לציון, הינו מפיק הופעות של אמנים זרים בארץ. בין האמנים שאת הופעתם הפיק ניתן למנות את יפים שיפרין, מיכאל שופוטינסקי, סטס מיכאלוב, יפים אלכסנדרוב ועוד.
ממידע שהתקבל במשרד השומה עלה חשד כי המפיק אינו מדווח על מלוא הכנסותיו לרשות המסים. בשל החשדות, נפתחה חקירה גלויה במסגרתה בוצע חיפוש בביתו של החשוד, במהלכו נתפסו מסמכים שיש להם קשר לחשדות. כמו כן, נתפסו מסמכים אצל מייצגו.
כאמור, מהחקירה עד עתה עולה כי על פי החשד, בין השנים 2012-2016 לא דיווח המפיק לרשות המסים על הכנסות של כ- 3,000,000 ₪. החשוד הודה בחשדות המיוחסים לו. הוא שוחרר בתנאים מגבילים, ביניהם, ערבות עצמית של 500,000 ₪, ערבות צד ג' של 200,000 ₪, ערבות בנקאית על סך 50,000 שקלים, צו עיכוב יציאה מהארץ למשך חצי שנה, כאשר החשוד הפקיד את דרכונו במשרדי היחידה החוקרת, החשוד התחייב להתייצב לחקירה כל אימת שיידרש לכך ואיסור יצירת קשר עם מי מהמעורבים בחקירה, בין במישרין ובין בעקיפין.
באת כוחו של החשוד, עו"ד איילת איילנברג, ציינה בבית המשפט כי אין בהסכמה לתנאים על מנת להשליך כהסכמה לסכומים בהם נחשד החשוד או על כל ראיה בתיק. נציג היחידה החוקרת ציין כי ככל שתגיע בקשה מטעם החשוד ליציאה לחו"ל, היא תישקל בצורה עניינית.
לאחר שעיינה בחומר החקירה ובהודעת החשוד, השופטת שלומית בן יצחק העניקה תוקף של החלטה להסכמות בין הצדדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות