n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / רשת מועדוני התרבות "FRIENDS" שהפכה לחבר אמתי לאוהבי תרבות

רשת מועדוני התרבות "FRIENDS" שהפכה לחבר אמתי לאוהבי תרבות

יוסי וולף, מנכ"ל רשת מועדוני התרבות "FRIENDS", תושב ראשון לציון, מספר על החזון וההנגשה במחיר שווה לכל נפש ברשת שהפכה את השדה התרבותי. "אני רואה ב – FRIENDS שליחות אמיתית – אני קורא לזה "ציונות תרבותית".

DOR_1121

 רשת מועדוני תרבות ישראלית " "FRIENS, מביאה תמהיל של מיטב ההצגות, ההופעות ומופעי הסטנד אפ במחירים שווים לכל כיס. המיזם מבית ההסתדרות נולד מתוך חזון ציוני-חברתי שמטרתו להנגיש את התרבות לכל תושבי ישראל, בדגש על הגרים בערי הפריפריה, ולשם כך החליטה ההסתדרות לחדש את אולמות "מופת" שברשותה ולהשמיש אותם תחת השם  "FRIENDS"

 המועדונים נפתחו בפריסה ארצית: קריית שמונה, חדרה, אילת, דימונה, ירוחם, ראשון לציון, באר שבע ויופיעו בהם מיטב האמנים : סינגולדה, יסמין מועלם, הקרנת בכורה של סרט קריוקי, מתי כספי ועוד…

 

ישבנו עם מנכ"ל FRIENDS יוסי וולף, תושב ראשון לציון, לשיחה על תמהיל ההופעות בחודש ינואר הקרוב ועל החזון שבמהפך התרבות בעיר.

מה התמהיל של ההופעות בחורף ?

אנחנו נותנים מענה רחב ככל שניתן לכלל תכני התרבות הקיימים בארץ. התחלנו את העונה עם הופעות של חיים משה ושמעון בוסקילה, המחזמר "פיאף" ומופעי הזמר של האחים אסנר. בהמשך עתידים להופיע ב – FRIENDS ראשון לציון הגיטריסט מס' 1 במדינה אבי סינגולדה, שמגיע גם למופע להקה אבל גם לכיתת אומן מיוחדת ממש לפני המופע, מופע של יהורם גאון בפברואר הקרוב וממש לאחר מכן במרץ הצגות ילדים מהשורה הראשונה כמו "אופס! הילדים התחפשו" בכיכובה של מיכל הקטנה ועוד…. כל העת מתבצעת חשיבה עמוקה לגבי ההתאמה של התכנים האומנותיים לכל אחד מהאולמות הפזורים בארץ ואני שמח לבשר לכולם שיש למה לצפות בהמשך.

מה החזון של FRIENDS?

FRIENDS הוקמה מתוך חזונו של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, שהחליט בהחלטה היסטורית, לא פחות, להפיח מחדש רוח חיים בכל נכסי התרבות של ההסתדרות, מה שהיה מוכר בעבר כרשת אולמות מופ"ת, ובכך לממש את מטרת החברה ולהנגיש תרבות איכותית ומסובסדת מדן ועד אילת. בעתיד הקרוב אנחנו נתחיל בפרויקט רחב היקף של הפיכת כלל האולמות שלנו לאולמות קולנוע בהם נקרין סרטים למבוגרים וילדים, טרום בכורות, בעלויות מאוד נמוכות והרבה לפני כולם.

 מה השוני בין רשת FRIENDS לבין אחרים?

רשת FRIENDS היא ייחודית מאוד בשוק. העיסוק הבלעדי של הרשת הוא בתחום התרבות בלבד והמטרה המרכזית היא הנגשה של תכנים תרבותיים במחירים מסובסדים. למעשה ההסתדרות בחרה להשקיע משאבים רבים בסבסוד משמעותי של המופעים השונים ובכך לאפשר לחברי ההסתדרות ולקהל הרחב להנות מהטבות חסרות תקדים בתחום התרבות.

ניכר כי אתם מעניקים חוויה אישית לבאים, מה מיוחד ברשת?

אנחנו מאמינים שהאולמות הייחודים של הרשת מאפשרים חוויה מסוג אחר. עצם העובדה שמופעים רציניים ומושקעים מגיעים להופעה בפני קהל די קטן מייצרת אינטרקציה קסומה בין האמן לבין הקהל. יש משהו מיוחד בהופעות אינטימיות. אנחנו עושים כל מאמץ שהחוויה הכוללת משלב ההזמנה באתר האינטרנט של החברה ועד לשלב שאנחנו שולחים משוב לאחר כל מופע יהיה נעים, נגיש ואדיב.

מה אתה מאחל לתושבי ראשון לציון לשנה החדשה ובתחום התרבותי?

אני מאחל לתושבי ראשון לציון, שאני נכלל בהם כמובן, ולכל תושבי המדינה, שהשנה האזרחית הקרובה תהיה עמוסה בחדשות טובות עם המון תרבות עשירה ואיכותית ועם אפס אירועי אלימות מכל סוג שהוא.

מה המוטו שלך?

אני מאמין בהודיה ובעשייה. אני רואה ב – FRIENDS שליחות אמיתית – אני קורא לזה "ציונות תרבותית". מידי יום, הצוות שלי ואני עושים ציונות הלכה למעשה וזוכים לתגובות נרגשות מכל עבר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות