n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גיבור היום! הנהג שהציל את שני הנערים מנפילה לתהום: "זה ממש נס"

גיבור היום! הנהג שהציל את שני הנערים מנפילה לתהום: "זה ממש נס"

בלעדי ל"גל גפן ראשון לציון". אריק להב, טרקטוריסט עובד עירייה, משחזר את רגעי האימה: "הרכב שבתוכו שני הנערים היה תלוי בין שמים לבין הארץ. לא יאמן. היו רגעים מורטי עצבים. אם חבל החילוץ היה נקרע זה היה מסתיים בטרגדיה... אני מאוד שמח שהצלחנו להציל חיים"

צילום 1 אריק להב
נהג הטרקטור- אריק להב. צילום, פרטי

"זה היה נס. ממש נס גלוי. תודה לאל שזה הסתיים ככה", כך אומר אריק להב, עובד עיריית ראשון לציון, שחילץ את שני הנערים שכמעט נפלו עם רכבם לתהום בגובה 15 מטרים באתר בנייה בחוף הים והפך לגיבור היום.

האירוע החריג התרחש אתמול בשעות הצהריים. שני נערים שחזרו מגלישה בים, נכנסו לרכבם, החלו בנסיעה והנהג שלחץ בטעות על דוושת הגז, פרץ גדר של אתר בנייה ונתלה בין שמיים לבין הארץ מעל תהום!

נהג הטרקטור שחילץ את שני הנערים, בני 18 ו-17, ומנע טרגדיה הוא אריק להב, עובד אגף החופים ואגמים של עיריית ראשון לציון.

להב בן ה-55 מספר ל"גל גפן ראשון לציון": "אני עוסק בפינוי פסולת ועבודות חול בחוף הים. אני נמצא בחוף כל יום. מה שקרה אתמול מעולם לא קרה לי במהלך שנות עבודתי.

"אמרו לי שיש שני נערים שתלויים בין שמים וארץ עם הרכב שלהם. הייתי בהלם. השליש האחרון של הרכב נתפס בבטון וזה מה שהציל את חייהם. הם היו בתוך הרכב כשהוא ממש תלוי באוויר. זה ממש לא יאמן".

על האופן שבו חילץ אותם מספר להב: "קשרנו את הרכב ברצועות והתחלנו להזיז אותו. אלו היו רגעים ממש מורטי עצבים. אתה מבין שאם חלילה תקרה תקלה וחבל החילוץ יקרע הרכב הזה צונח לתהום ודי ברור איך זה יסתיים. בטרגדיה. לשמחתי, הצלחנו למשוך את הרכב וחייהם ניצלו".

תנסה להסביר מה עובר עליך באותם רגעים.

"כהגעתי לשם רק רציתי להוציא את האוטו ולחץ את הנערים. לא חשבתי על כלום, באגף חירום והצלה העובדים עוזרים במידת הצורך ביבשה – זה חלק מהעבודה השוטפת שלנו. במקרה כזה של אנשים לכודים ברכב שתלוי באוויר, לא נתקלתי. זו היתה פעם ראשונה ואני מקווה שגם אחרונה".

כשסיים לחלצם ולאחר שכוחות הביטחון וההצלחה העניקו טיפול לשני הנערים, להב נשם לרווחה. "ברור שאני שמח בשבילם. זה היה נס. הם צריכים ללמוד לקח ממה שקרה. זה מקרה שעובר בו גבול דק בין שמחה וחיוך לבין טרגדיה. לשמחתי, זה נגמר בטוב".

נפגשת עם הנערים אחרי החילוץ?

"לא נפגשנו כי כוחות ההצלה והביטחון לקחו אותם והעניקו להם טיפול. אני מאחל להם רק דברים טובים ושישמרו על החיים שלהם".

צילום אריק להב

גיבור מקומי- אריק להב והטרקטור

(בתי לוין)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כל הכבוד , אלוף 👍👍👍

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 12.18.07_d6325528

קטין וצעיר נוסף חשודים בגניבת קורקינטים בבת ים

תפריט נגישות