n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / טור דעה: המלך עירום!

טור דעה: המלך עירום!

אלרון פנחס, חבר מועצת העיר חולון בטור נוקב על נושא החינוך בעיר.

WhatsApp Image 2023-11-21 at 20.56.29

מלחמת חרבות ברזל תפסה את ראש העיר מוטי ששון במערומיו. שנים של הפקרת בטחון ילדינו ותושבי העיר, הטעית הציבור, הסתרת מידע, צביעות והפעלת מנגנון יח"צ לקידומו האישי גם בעת מלחמה, הם רק חלק "משיטות העבודה" של ראש העיר.

כאוס היא מילת המפתח,זה התחיל בהודעות אותן קיבלו ההורים חדשות לבקרים, ממינהל החינוך \מהמנהלת \הגננת \המחנכת \רשת קהילה ופנאי ומי לא, כל פעם הודעה אחרת, פעם לומדים יום, פעם יומיים, פעם פה פעם שם, כל פעם מסיימים בשעה אחרת. והצהרונים או שלא פועלים בכלל, או שפועלים כל השבוע וזה כשיש רק שני ימי לימודים, איך בדיוק יגיעו הילדים ? ואז מחליטים לחייב על הצהרונים, ואח"כ מתחרטים, יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה, וראש העיר ממשיך בהבטחות, עוד שבוע יסיימו למגן, ועוד שבוע יגיע מיגון, ועוד חודש יסיימו והזמן עובר והילדים בסיכון, ככה זה נראה כששום דבר לא מתוכנן, ופועלים בהיסטריה.

אח"כ הגיעה הודעה מראש העיר "בטיחות הילדים בעיר היא אחד הנושאים החשובים ביותר ולכן אני פועל במרץ כדי למגן את כל מוסדות החינוך"… באמת טוב שנזכרת, כאילו אנחנו ההורים אוסף של מטומטמים- אדוני ראש העיר, אנחנו לוקחים את הילדים לבית ספר, אתה לא, אנחנו לא נציב את הילדים שלנו במסדרון, לא מתחת לחלונות ולא במדרגות, הם גם לא ישכבו עם ידיים על הראש, ולא משנה מה החליט פיקוד העורף.

עלייך הייתה האחריות לדאוג שלכל הילדים יהיה ממד תיקני בטווח של 90 שניות, ואם אתה לא יודע איך לעשות את זה אנא פנה את מקומך. כנראה שאתה לא כל כך מודע למה שעובר עלינו ההורים, איך אנחנו מנסים לתאם בין עבודה ל ZOOM עם הילדים, מנסים להיכנס לשיגרת עבודה, מנסים לשרוד כלכלית כשהורים רבים לא מקבלים שכר עקב היעדרות, וכעת מתבקשים לשלוח את הילדים אל הלא נודע, ואם לא די בכך כולנו מלאים במטענים רגשיים, וחרדות שנובעות מהתקופה הנוכחית.

בגללך, ילדינו יצטרכו לשהות במרחב "הכי מוגן שיש" שאינו מרחב תיקני! הכל בגלל אזלת ידך, מה שאומר שאנו נאלץ להעמיד את ילדינו במקום מסוכן יותר מכפי שיכל להיות אם רק היית עושה את מה שנדרש ממך, עוד ב- 2017 . אם רק היית פועל לתקן את הליקויים בשיגרה ולא בעת מלחמה אם יקרה משהו לילד או ילדה גם אתה תצטרך לשאת באשמה.

בכלל אולי כדאי שתסביר את דרך קבלת ההחלטות שלך, כי לא ברור למה אחרי שגני ילדים ובתי ספר מתחננים למיגון, הבאת שני מרחבים מוגנים יבילים והצבת אותם במועדון השברולט ובשירות הווטרינרי – נודה להסבר על שיקולי סדרי העדיפויות שלך!

ניכר שבטחון הילדים לא באמת עניין אותך, אם זה היה מעניין אותך היית מטפל בליקויים כבר אחרי דו"ח מבקר העירייה מ 2017 – רצית לחסוך על חשבון חיי ילדינו ? חשבת שאתה יכול לזלזל, שאתה יותר חכם מכולם? לא השכלת ללמוד, לא ממבצע שומר חומות שהיה ב- 2021 ולא מהסבבים הקודמים. מה שהוביל אותי ביוני 2023 ביושבי כחבר מועצת העיר, להגיש הצעה-לסדר בבקשה לטפל בליקויים במקלטים במוסדות החינוך, אבל אתה כהרגלך סיפרת לי ולחברי המועצה כי יש תוכנית והכל מטופל, חשבת שאתה יכול לעבוד על כולם כל הזמן? אבל המלחמה הזו גילתה את כל מה שניסית להסתיר. בנספח א' של דו"ח מבקר העירייה בה מופיעה "תוכנית רב שנתית לשיפוץ המקלטים במוסדות החינוך" כלל לא מופיעים גני ילדים מעבר לכך בתי הספר, גורדון, אורט, רביבים, טומשין, ועוד כלל אינם מופיעים?איך ייתכן הדבר? האם מישהו ערך את הקובץ, או שבאמת חשבת שאין בעיית מיקלוט?

אבל לא רק את ילדינו הזנחת, שכונות עם 0 אחוזי מיקלוט, אלפי תושבים בשכונות הוותיקות ללא מיגון, ואתה בשלך, נחכה להתחדשות עירונית! כאילו זה עניין של יום יומיים. ואם לא די בכך, עד היום יש מקלטים ציבוריים שלא פונו מתכולתם למרות שאתה מחויב לפנותם בשעת מלחמה תוך 4 שעות !
ולא, לא שכחנו את נושא האבטחה במוסדות החינוך, סיפרת לנו בגאווה כמה כוחות יש בעיר, שיש שיטור עירוני, ופיקוח עירוני, שנרשמו כ-200 מועמדים למסלול הירוק, ויש מסלול כחול, ובעיר מוצבים כ-300 חיילים ומפקדים, בעיר פועלים מעל 270 אנשי ביטחון, ויש כיתת כוננות ויש משמר העיר ומשמר אזרחי ו"בני המקום" ומרוב כוחות כבר נגמרו השמות לכוחות האלה … אז מה הייתה הבעיה להציב 350 מהם שיאבטחו את גני הילדים ובתי הספר? לא אמרת שבטיחות הילדים בעיר חשובה לך?

אוטוטו תסתיים הפסקת האש ושוב נמצא את עצמנו מול שוקת שבורה, העיקר שבינתיים דאגת להציב שלטים בכל העיר עליהם מתנוסס פרצופך והסלוגן "ביחד ננצח", שמח שהבנת ש"סומכים עלייך" כבר לא רלוונטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

4 תגובות

  1. אלרון איש יקר
    נכס לעיר חולון
    תמיד היה פעיל חברתי ואקטיביסט
    כל מילה שלו אמת ❗️

  2. איזה טור מתבכיין. כי הג'ובניק מורן יודע משהו? כי מי שכל יומיים מחליף מפלגה יודע?
    ראש העיר ניהל במצב מורכב עיר לתפארת, ולא כתב פוסטים מטופשים.

    • עיר לתפארת???? אתה עובד עירייה או חבר של ששון? זה שאתה משקר לעצמך לא הופך אותנו לעיוורים.

  3. כל כך מדויק!!!
    הבעיה שרק שקורה משהו אנשים מתעוררים.
    ולצערי גם אז יש עוד כאלה שחושבים שהכל מנוהל כראוי. (אבל זה כבר בורות של אנשים🙄)
    הגיע הזמן שמישהו יעשה סדר.
    ביטחון ובטיחות הם מעל הכל!
    אלרון ישר כוח 💪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות