n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / רוכב אופנוע נהרג בראשון לציון

רוכב אופנוע נהרג בראשון לציון

בתאונה קשה ברחוב הרצל בין אופנוע לרכב פרטי, נהרג רוכב האופנוע ואם ובתה נפצעו. בתאונה נוספת, רוכב אופנוע נפצע בינוני בדרך המכבים

תאונה אמבולנס צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

במוצאי שבת בשעה 22:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב הרצל בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, ביצעו בדיקות רפואיות וקבעו את מותו של רוכב האופנוע גבר כבן 45. נהגת הרכב ובתה, נפצעו באורח קל.

חובש בכיר במד"א יוסי נאבול וחובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מנדי אמיתי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."

מאיה פלג חובשת באיחוד הצלה סיפרה: "מדובר בזירת תאונה קשה מאוד, למרבה הצער לא היה ניתן לסייע רפואית לרוכב האופנוע שנהרג במקום. הענקנו סיוע רפואי ראשוני לנהגת הרכב הפרטי ובתה שפונו לאחר מכן באמבולנס לבית החולים להמשך בדיקה וטיפול".

בתאונת אופנוע נוספת שהתרחשה ביום שישי בערב, רוכב אופנוע התנגש בגדר הפרדה בדרך המכבים בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שמיר-אסף הרופא, גבר כבן 28 במצב בינוני, עם חבלת ראש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות