מורדי ללוש, מנכל חברת אקוואטק פישריז ערך אירוע לרגל השקת המותג ברמונדי ישראלי, דגים טריים הגדלים בחוות הדגים של החברה ברמת נגב. באירוע נכחה גם מיכל אנסקי שנבחרה להוביל את הקמפיין שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, והאורחים נהנו ממנות על טהרת הברמונדי בניצוחו של השף צ'ארלי פדידה.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]