n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: פרס "5 כוכבי יופי" לעירייה, על מוכנות המקלטים העירוניים לשעת חירום

ראשל"צ: פרס "5 כוכבי יופי" לעירייה, על מוכנות המקלטים העירוניים לשעת חירום

המועצה לישראל יפה העניקה לעיריית ראשון לציון פרס הוקרה מיוחד על רמת התחזוקה הגבוהה של המקלטים העירוניים והציבוריים בעיר. ראש העיר: "הפרס היוקרתי הוא חותמת נוספת לכך שעיריית ראשון לציון ערוכה לכל מצב"

צילום דוברות עיריית ראשון לציון
צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

המועצה לישראל יפה העניקה בסוף השבוע האחרון פרס הוקרה מיוחד לעיריית ראשון לציון ולאנשי אגף החירום בחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי, על רמת התחזוקה הגבוהה של המקלטים העירוניים והציבוריים.

בעקבות ביקורת של אנשי המועצה שנערכה לאחרונה בחמישה מקלטים ציבוריים מתוך 96 מקלטים בעיר, בהם 56 במוסדות החינוך, הוחלט להעניק לעיריית ראשון לציון את הדירוג הגבוה ביותר של חמישה כוכבי יופי.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "הפרס היוקרתי הוא חותמת נוספת לכך שעיריית ראשון לציון ערוכה לכל מצב – הן בימי שגרה והן בשעת חירום – על מנת לספק לתושביה את ההגנה הגבוהה והטובה ביותר.

אני מייחס חשיבות רבה לנושא החירום, ולפיכך נמשיך לפעול כדי להיות ערוכים לכל תרחיש אפשרי ולהגברת המעורבות והמודעות של התושבים לנושא".

במהלך השנה האחרונה, במקביל לסיום מבצע "שומר החומות", פועלים אנשי אגף החירום של החברה העירונית לביטחון של ראשון לציון בשיפוץ ובניקוי כלל המקלטים העירוניים והציבוריים ברחבי העיר. זאת, במסגרת התוכנית העירונית לשיפור המוכנות לשעת חירום, שאותה הנחה לבצע ראש העירייה, רז קינסטליך.

הפעילות כוללת היערכות לתרחישים שונים, ביניהם רעידות אדמה, ירי טילים, אירועי טרור ועוד. במסגרת זאת ביצעה החברה לביטחון רכש מאסיבי של אמצעים טכנולוגיים וכלים הנדסיים ליחידות החילוץ העירוניות, בוצעו תרגילי חילוץ ותרגילי מטה של יחידות החירום העירוניות; וכן בוצעו הכשרות של עובדי ששת הרובעים הפועלים באגף חירום בעיר.

מדרגות מקלט צילום דוברות עיריית ראשון לציון

צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

מקסים בביצקי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מסר: "החברה לביטחון פועלת בימי שגרה לשיפור המוכנות לשעת חירום. המקלטים הם נדבך אחד במוכנות של העירייה וברצון לספק לתושבים הגנה אמיתית ובטוחה, ואנו מחזקים את ההיערכות גם בנוגע לתרחישים נוספים, ביניהם רעידות אדמה, אירועי טרור, ירי טילים ועוד".

מיכל קלדרון, מחזיקת תיק החירום ומ"מ יו"ר ועדת משק לשעת חירום, מסרה: "ההיערכות לשעת חירום קריטית לתפקוד שלנו כעירייה ולמענה שנצטרך לספק לתושבים. במהלך השנה האחרונה פעלנו רבות כדי לשפץ ולנקות את כלל המקלטים העירוניים והציבוריים על מנת להכין אותם לשהייה ממושכת ונעימה ככל האפשר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כדאי שהעיריה תדאג גם לתושבי העיר ותגייס את אגא ומכבי אש לבדיקת מיקלטי תושבי העיר. יפה שהיא דואגת ומגנה על עובדיה מכספי התושבים. נכון שזה לרוב באחריות וועדי הבתים אך תתפלאו שזה לא מטופל .וממש אין ביטחון .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות